//
کدخبر: ۲۷۶۵۴۰ //

مهدی رحمتی، اولین مربی-گلر تاریخ لیگ برتر؟

فردا بعد ازظهر ممکن است مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تبم ملی و استقلال بعنوان سرمربی جدید شهرخودرو معرفی شود.

مهدی رحمتی، اولین مربی-گلر تاریخ لیگ برتر؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از پایان لیگ نوزدهم گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمکت شهر خودرو بالا گرفته ودرحالیکه باشگاه مشهدی از  سهراب بختیاری زاده برنامه خواسته اما او به دلیل رویکرد مدیریت باشگاه و مخالفت با تصمیم ‌اخراج مهدی رحمتی  از فهرست گزینه‌های شهرخودرو کنار رفته است.

در این شرایط مشهدی‌ها که باید از 24 شهریور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، رایزنی‌های خود را برای انتخاب جانشین بختیاری زاده انجام داده و در نظر دارند مهدی رحمتی را روی نیمکت خود بنشانند. این  پیشنهاد به صورت رسمی به مهدی رحمتی رسیده است اما او هنوز پاسخ مدیران شهر خودرو را نداده و از آن‌ها فرصت خواسته تا روی این تصمیم فکر کند.

اگر مهدی رحمتی بپذیرد که در قامت سرمربی قرار گیرد، اولین مربی-دروازه بان تاریخ لیگ برتر خواهد شد اگرچه بعید است او بخواهد دوباره در دروازه این تیم بایستد بنابراین اگر قرار به مربیگری او باشد دوران گلری وی را باید پایان یافته تلقی کرد مگر آنکه بخواهد به باشگاه دیگری برود و یکی دو سال دیگر گلری کند.

حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو که در طول دوران حضورش در فوتبال نشان داده علاقمند به تصمیمات عحیب است قردا با پاسخ رحمتی (مثبت یا منفی) خبر بزرگ و تعیین کننده سال آینده تیمش را اعلام می‌کند.او نسبت به سایر تیم‌ها فرصت کمتری را برای انتخاب سرمربی در اختیار دارد چرا که آن‌ها 20 روز دیگر باید در آسیا به میدان روند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان