//
کدخبر: ۲۷۶۴۸۲ //

سلطانی‌فر: حکم قرارداد ویلموتس قطعی نیست

وزیر ورزش و جوانان در جلسه بررسی قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: حکم غرامت قطعی نبوده و برای پیگیری آن در دادگاه CAs از همه ظرفیت کشور استفاده می‌کنیم.

سلطانی‌فر: حکم قرارداد ویلموتس قطعی نیست

«مسعود سلطانی‌فر» روز دوشنبه در جلسه بررسی قرار داد ویلموتس مربی سابق تیم ملی، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار داشت: اتفاقی افتاده است و یک حکم ناعادلانه غیرطبیعی صادر شده است ولی ما هنوز در وسط کار هستیم و این حکم قطعی نشده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دو مرحله دیگر می‌توانیم به این حکم اعتراض کنیم، افزود: مرحله اول دادگاه عالی ورزش CAS است که وظیفه محوری در اختلافات موجود در ورزش را دارد که باید با همه توان خود را آماده کنیم که در آن دادگاه دفاع جانانه‌ای داشته باشیم.

سلطانی‌فر عنوان کرد: مرحله بعدی دادگاه عالی ورزش در سوئیس است. انشاءالله با این عزم و اراده‌ای که در فدراسیون فوتبال و ظرفیت‌های حقوقی که در وزارت خارجه، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است همه بسیج شده‌ایم تا کمک کنیم تا حکم ناعادلانه را بشکنیم.

وی با بیان اینکه حکم صادره محصول غیرقابل توجیه طرف مقابل است، اضافه کرد: ارزیابی حقوقی که ما پیش از صدور حکم داشتیم نباید این حکم صادر می‌شد البته هرگونه تضعیف موقعیت در این شرایط ناخواسته به طرف مقابل کمک می‌کند و ناخواسته اطلاعاتی که ارائه می‌شود دست وکلای طرف مقابل را پر می‌کند که باید با احتیاط با این موضوع برخورد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اتفاقی که افتاده باعث تاسف است، تصریح کرد: باید محتوای رای را از فیفا دریافت کنیم که مشخص شود به کدام بند از قرارداد استناد شده که رای اینگونه صادر شده و مشخص شود که اشکال از محتوای قرارداد بوده یا تحریم‌ها که باعث عدم پرداختی‌ها شده که باعث شده این رای صادر شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ سلطانی‌فر با بیان اینکه نباید در شرایط فعلی دستاوردهای فدراسیون فوتبال را نیز در چند سال گذشته داشته را زیر سوال ببریم، گفت: فدراسیون فوتبال در سال‌های گذشته دستاوردهایی از جمله حضور در دو جام جهانی را داشته و نباید این دستاوردها را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه الان وقت دفاع همه‌جانبه از منافع ملی و فوتبال کشور است و باید اختلافات را کنار گذاشت و دشمنی که به ناحق یک حکم گرفته را شکست دهیم، تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور نیز یک گروه را مشخص کرده و گزارشی را تهیه کرده که برای دادسرای تهران ارسال شده است و تعدادی به دستگاه قضا معرفی شده‌اند که در آنجا آن پرونده رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان