//
کدخبر: ۲۷۶۳۶۲ //

داستان تلخ فوتبال کرمانشاه به احتمال فروش امتیاز آن ختم نشد

پس از سقوط بعثت کرمانشاه، مدیر باشگاه عقاب زاگرس نیز از احتمال فروش امتیاز این تیم به استانی دیگر به دلیل مشکلات مالی خبرداد.

 داستان تلخ فوتبال کرمانشاه به احتمال فروش امتیاز آن ختم نشد

داستان تلخ فوتبال کرمانشاه به سقوط تیم بعثت به لیگ دسته سوم و احتمال فروش امتیاز آن ختم نشد و مشکلات تیم عقاب زاگرس که در فوتبال پایه کشور حرفی برای گفتن دارد، فصل جدید این داستان را شکل داد.

مدیر تیم فوتبال عقاب زاگرس از احتمال فروش امتیاز این تیم لیگ برتری خبرداده است و علت فروش را هم هزینه‌های سنگین تیم‌داری در لیگ‌های برتر نونهالان و نوجوانان و مشکلات اقتصادی موجود به‌واسطه شیوع ویروس کووید19 بیان کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ تیم فوتبال عقاب زاگرس تنها نماینده غرب کشور در لیگ‌های برتر نونهالان و نوجوانان کشور است و در کنار بزرگان فوتبال پایه همچون فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و‌ ذوب آهن اصفهان که از قدرت‌های فوتبال کشور هستند به رقابت می‌پردازد.

در واقع با فروش امتیاز تیم عقاب زاگرس دومین ضربه به فوتبال کرمانشاه در یک ماه گذشته پس از سقوط بعثت وارد خواهد شد تا پس از سقوط شیرین فراز، انحلال راهیان و غیره نشانی از استان کرمانشاه در فوتبال ایران باقی نماند.

باشگاه عقاب زاگرس در بیانیه‌ای از تمامی دلسوزان استان کرمانشاه خواسته است که فکری به حال تنها نمایندگان غرب کشور در رده پایه در دو رده نونهالان و نوجوانان لیگ برتر فوتبال بکنند تا امتیاز این تیم‌ها به استان دیگری واگذار نشود.

رسول یوسفوند مدیر باشگاه عقاب زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، گفت: متاسفانه در این سال‌های حضور در فوتبال پایه، اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، هیئت فوتبال استان و استانداری حتی حمایت معنوی هم نکرده‌اند.

وی افزود: بابت زمین تمرین ماهانه 15 میلیون تومان اجاره پرداخت می‌کنم که این مبلغ از درآمد مدرسه فوتبال پرداخت می‌شود که با توجه به شرایط موجود و ترس خانواده‌ها از بیمار شدن فرزاندان خود، مدرسه فوتبال با کمترین متقاضی فعال است.

وی گفت: توقع ما از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این است که در این شرایط سخت اقتصادی از باشگاه اجاره‌ای دریافت نکنند یا دریافت اجاره با تأخیر، تقسیط یا تخفیف باشد تا بتوانیم هزینه‌های حضور در لیگ‌های برتر فوتبال را تأمین کنیم.

مدیر باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه افزود: این تیم اکنون تنها نماینده فوتبال استان کرمانشاه در لیگ‌های کشوری است و اکر ما امتیاز این تیم را به شهر دیگری واگذار کنیم باید استعدادهای شهرمان با رویاهای خود خداحافظی کنند.

یوسفوند خاطرنشان کرد: امیدوارم استاندار کرمانشاه هر چه سریع‌تر تصمیمی اتخاذ کنند تا با حمایت از این تیم چراغ فوتبال پایه استان کرمانشاه روشن بماند و استعدادهای این شهر به جای مهاجرت برای شهر  خود افتخارآفرینی کنند.

فوتبال در استان کرمانشاه در سراشیبی قرار دارد و اگر این انتقال امتیاز هم انجام شد عملا نوجوانان و جوانان شهر کرمانشاه برای تحقق رویاهای خود باید از این شهر و دیار کوچ کنند تا بتوانند خود را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان