//
کدخبر: ۲۷۶۳۴ //

با وجود نامه نگاری های فدراسیون فوتبال؛ تیم ملی جوانان نمی تواند در انتخابات شرکت کند!

در حالیکه فدراسیون فوتبال از حدود یک ماه قبل در نامه نگاریهایی که با وزارت امورخارجه و سفارت ایران در کره داشت، درخواست کرده بود تا در روز انتخابات ریاست جمهوری صندوق رای به جزیره ججو برود، اما سفارت ایران در کره جنوبی اعلام کرد که نمی تواند صندوق رای را به جزیره ججو بفرستد.

با وجود نامه نگاری های فدراسیون فوتبال؛ تیم ملی جوانان نمی تواند در انتخابات شرکت کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه قرار بود سفارت ایران مقدمات رای دادن کاروان تیم ملی جوانان ایران در ججو را فراهم کند، اما دیروز به تیم ملی جوانان اعلام شده به دلیل دوری راه و قرار گرفتن تیم ملی جوانان در جنوبی ترین نقطه کره جنوبی و در جزیره ججو امکان آوردن صندوق رای به جزیره وجود ندارد و سفارت ایران فقط می تواند صندوق را به شهرهای سئول، بوسان و سووان که هم ایرانی های زیادی دارند و هم نزدیک به سئول هستند ببرد. البته سفارت ایران ۴ سال پیش صندوق رای را به اولسان برده بود تا کاروان تیم ملی بزرگسالان ایران که در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت، بتواند رای بدهد و ملی پوشان توانستند رای بدهند.

در هر حال سفارت ایران در چین هم نتوانسته صندوق رای را به چنگ دوی چین، جایی که تیم ملی نوجوانان در تورنمنت پاندا کاپ حضور دارد ببرد و به این ترتیب کادر فنی و مدیریتی تیم ملی نوجوانان و کاروان جوانان ایران فردا نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته سه بار پیگیری و نامه نگاری انجام داد تا ملی پوشان جوان ایران بتوانند در انتخابات شرکت کنند اما این اتفاق نیفتاد.

البته سفارت ایران در تایلند، فردا برای تیم ملی فوتسل امید ایران در بانکوک صندوق رای را تدارک دیده تا کاروان تیم ملی امید فوتسال بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان