//
کدخبر: ۲۷۶۳۰۷ //

محکومیت فوتبال ایران در پرونده ویلموتس باید درس عبرت شود!

رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: ویلموتس ۶۰۰ هزار دلاری با کدام پشتوانه ۲ میلیون یورو می‌گیرد؟ آیا تامین منابع شده بود؟

 محکومیت فوتبال ایران در پرونده ویلموتس باید درس عبرت شود!

محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص محکومیت فوتبال ایران در پرونده ویلموتس اظهار داشت: این معضلات به علت سوءمدیریت و عدم نظارتی است و در اولین فرصت باید سازوکاری را مهیا کنیم تا به کارگیری مربیان بی‌کیفیت منع شود.

وی ادامه داد: ویلموتس ۶۰۰ هزار دلاری با کدام پشتوانه ۲ میلیون یورو می‌گیرد؟ آیا تامین منابع شده بود؟ بودجه این قرارداد کجا دیده شده است؟ عاملین اصلی این قرارداد باید پاسخگو باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،رییس فراکسیون ورزش تصریح کرد: یک دلار هم یک دلار است و نباید بیت المال به راحتی هدر برود. با همین پول می‌شد به بحث زیرساخت‌های ورزشی پرداخت. می‌توانستیم کلی از مشکلات درمانی را حل کنیم، آقایان اکنون باید شهامت داشته باشند و بگویند اشتباه کردیم.

فروردین در خصوص مقصران این قرارداد عنوان کرد: در این محکومیت فدراسیون نقش برجسته‌تری دارد، اما نمی‌دانم وزیر در این باره نقش داشته یا نه. به هر حال، وقتی چنین قراردادی بسته می‌شود وزارت ورزش و جوانان هم باید به آن ورود می‌کرد تا چنین فاجعه‌ای رخ ندهد.

وی در پایان افزود: این محکومیت باید درس عبرتی شود برای تمامی مدیران ورزشی که از این پس در بستن قراردادهای خارجی و حتی داخلی با دقت بیشتری عمل کنند و مباحث حقوقی را از طریق مراجع قضایی و حتی وکلای تایید شده پیش ببرند تا مبادا بازهم چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان