//
کدخبر: ۲۷۶۲۶۵ //

بارسا به دنبال جذب جانشین جوردی آلبا از سیتی

به نظر می رسد که بارسلونا برای جانشینی جوردی آلبا به دنبال جذب آنجلینو از منچسترسیتی است.

به گزارش فرتاک نیوز،

مدافع چپ اسپانیایی نیمه دوم فصلی که گذشت را در لایپزیش گذراند. آنجلینو که به صورت قرضی از منچستر سیتی راهی تیم آلمانی شده بود، نمایش های فوق العاده ای را در ترکیب لایپزیش ارائه داد و یکی از ارکان حضور این تیم در جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.

از طرف دیگر بارسلونا در پی شکست تحقیر آمیز 8-2 برابر بایرن مونیخ سرمربی خود یعنی کیکه ستین را برکنار کرد و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. با این حال به نظر می‌رسد که روی کار آمدن کومان تنها تغییر و تحول بارسا در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود و باید منتظر باشیم که در قسمت بازیکنان نیز ورودی و خروجی های قابل توجهی را مشاهده کنیم.

 
 
 

یکی از بازیکنانی که طی یکی دو فصل گذشته عملکردش مورد انتقادات هواداران بارسلونا قرار گرفته، مدافع چپ این تیم یعنی جوردی آلبا است. بسیاری از هواداران بلوگرانا معتقد هستند که او دیگر مهره قابل اتکایی در سمت چپ خط دفاعی این تیم به حساب نمی‌آید و سران باشگاه باید به دنبال جانشینی برایش باشند.

حالا و در همین رابطه اسکای اسپورتس گزارش داده که باشگاه بارسلونا برای جانشینی آلبا به جذب مدافع اسپانیایی منچسترسیتی یعنی آنجلینو علاقه نشان داده است؛ این در حالی است که لایپزیش و یولیان ناگلزمان نیز اصرار به دائمی شدن قرارداد این بازیکن دارند اما حالا بارسا قصد دارد با 25 میلیون یورو آنجلیونو را به خدمت بگیرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان