//
کدخبر: ۲۷۶۲۵ //

دو بازیکن پرسپولیس در مسیر رضاییان؛ خشم برانکو را جدی بگیرید

به نظر می رسد که بعضی از بازیکنان پرسپولیس از برخوردی که برانکو با رامین رضاییان داشت درس نگرفته اند و شاید با سرنوشتی مشابه با این بازیکن مواجه شوند.

دو بازیکن پرسپولیس در مسیر رضاییان؛ خشم برانکو را جدی بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 برانکو ایوانکوویچ یکی از مربیان موفق و کاربلد کروات فوتبال ایران به شمار می آید. او در دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته و توانسته یک بار این تیم را قهرمان و یک بار هم نایب قهرمان کند تا اعتماد هواداران را به دست آورد.

برانکو یک اخلاق خاص دارد و آن اینکه بی نظمی و یا با اصطلاح جنجال سازی و حاشیه سازی بازیکنان را تحمل نمی کند حتی اگر این بازیکن بهترین و تاثیر گذارترین بازیکن تیم او باشد. رامین رضاییان و پیام صادقیان قربانی این اخلاق خاص برانکو بودند.

رضاییان در پرسپولیس از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود. او بسیار محبوب بود و از کلیدی ترین بازیکنان تیم برانکو هم بود اما چون برای تیم جنجال درست کرد با وجود آنکه همه خواستار بخشش او بودند اما برانکو روی اخراج رضاییان اصرار داشت و در نهایت هم این کار را کرد و با بازی دادن به بازیکنی جوان مثل صادق محرمی و قهرمان کردن پرسپولیس ثابت کرد که حق با او بوده است.

به نظر می رسد که بعضی از بازیکنان پرسپولیس هنوز از اخراج رضاییان درس نگرفته اند و در مسیری گام برمی دارند که بال راست سابق سرخ پوشان گام برداشت. در تمرین روز گذشته سرخ پوشان علی علیپور و محسن مسلمان با هم درگیری لفظی پیدا کردند که اگر کریم باقری نبود ممکن بود که کار به جاهای باریک کشیده شود.

علیپور با وجود آنکه بازیکن تاثیر گذاری است اما نشان داده که پتانسیل درگیری و عصبانی کردن دیگر هم تیمی هایش را دارد. او در قضیه اخراج رامین رضاییان هم نقش داشت و به خاطر درگیری لفظی او با رامین بود که برانکو بال راست آمده خود را کنار گذاشت.

اما از طرف دیگر هم محسن مسلمان به نظر می رسد که بسیار مغرور شده است. او یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم برانکو است و جایگاه خاصی در میانه میدان پرسپولیس دارد اما این نباید باعث شود تا این بازیکن مغرور شود و از کوره دررود. مسلمان بسیار عصبی نشان می دهد و بارها با بازیکنان حریف درگیر شده است. او نباید آرامش و کنترل خود را از دست دهد چرا که برانکو ممکن است او را به سرنوشت دوست صمیمی اش یعنی پیام صادقیان مبتلا کند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان