//
کدخبر: ۲۷۵۹۹۸ //

علیزاده:ربیعی سرمربی فصل آینده مس رفسنجان است/دوستان دست ازحاشیه سازی تیم بردارند

علی علیزاده معاون فنی باشگاه در گفتگو با سایت باشگاه اظهار داشت: مس رفسنجان بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و خیلی از دوستان به جای خوشحالی برای این تیم مردمی در حال حاشیه سازی هستند و موفقیت این تیم را دوست ندارند.

 علیزاده:ربیعی سرمربی فصل آینده مس رفسنجان است/دوستان دست ازحاشیه سازی تیم بردارند

علیزاده در خصوص قهرمانی مس رفسنجان با محمد ربیعی افزود : ما توانستیم با آقای ربیعی و تلاش همدلی به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم که از تک تک مردم و کارکنان و کارگران صنایع مس ایران تبریک عرض می کنم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ ایشان در رابطه با حمایت قاطع مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران وباشگاه مس رفسنجان از سرمربی مس رفسنجان افزود: ما در اسفند ماه سال گذشته و با موافقت مدیر عامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران جناب آقای دکتر سعد محمدی با آقای محمد ربیعی یک فصل دیگر تمدید کردیم تا بتوانیم در فصل بعد و لیگ برتر از دانش فنی محمد ربیعی استفاده کنیم

علیزاده در خصوص خواسته های باشگاه از محمد ربیعی گفت: در طی جلسه ای که مدیر عامل محترم با آقای ربیعی داشتند قرار بر این شد که در نیم فصل تیم در رتبه تک رقمی در جدول داشته باشد که این امر همراه با یارگیری و تقویت کادر فنی صورت بپذیرد .

معاون فنی باشگاه در مورد جلسه ایی که پس از پایان بازی ها مدیر عامل باشگاه و سرمربی مس رفسنجان داشتند اظهار داشت:محمد ربیعی عزیز در این جلسه خواسته های به جایی داشتند برای اینکه تیم در لیگ برتر پر رنگ و قوی تر حضور داشته باشد خواسته ها و ایده هایی داشتند که به حق و به جا بود و باشگاه نیز با خواسته های ایشان موافقت کرد تا تیمی منسجم و قوی در لیگ برتر داشته باشیم ایشان هم برنامه های کلی و مدون خود را برای موفقیت در لیگ برتر ارائه نمودند.

در رابطه با ماندن محمد ربیعی نیز باید بگوییم قطعا محمد ربیعی در فصل بعد سرمربی مس رفسنجان خواهد بود هم باشگاه نسبت به محمد ربیعی تعهد دارد و هم ایشان. که این باعث خوشحالی هواداران و مردم رفسنجان نیز است.

علیزاده در مورد حواشی بوجود آمده در برخی از رسانه نیز گفت: هیئت مدیره باشگاه و آقای زیندینی نیز با هیچ مربی غیر از آقای ربیعی وارد مذاکره نشده است و ایشان سال آینده سرمربی ما خواهد بود و جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان نیز صحت ندارد و من از همین رسانه این خبر را تکذیب می کنم همچنین خواهش می کنم که عزیزان دست از حاشیه سازی برای تیم بردارند تا بتوانیم تیمی قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم و امیدوارم در فصل جدید که کار بسیار سخت است همه و همه در کنار ما باشند تا بتوانیم باعث سربلندی مردم شویم و در پایان از همه هواداران و مردم می خواهم اخبار صحیح و رسمی را ازسایت و کانال های رسمی باشگاه پیگیری و ملاحظه نمایند.

 

 
 
 
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان