//
کدخبر: ۲۷۵۸۳ //

خانه تکانی در باشگاه استقلال و پرسپولیس

گویا قرار است به زودی تغییرات زیادی در دو باشگاه سرخابی صورت گیرد.

خانه تکانی در باشگاه استقلال و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس و البته استقلال فصل جدید را با کادرهای مدیریتی جدید آغاز می کنند. این خبر فعلا در حد شایعه و گمانه زنی نقل محافل فوتبالی است اما انگار ماجرا از شایعه فراتر است و وزارت ورزش و جوانان دولت فعلی تصمیم قطعی گرفته کادر مدیریتی هر دو باشگاه سرخابی را تغییر بدهد.

 

‎پیش از این گفته می شد تغییرات در استقلال و پرسپولیس در حد برکناری چند معاون و تغییر دو عضو هیات مدیره است و اینکه یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس، پست های ایسنتاگرامی خود را پاک کرده و یکی از اعضای هیات مدیره استقلال استعفایش را نوشت، مقدمات همین تغیرات تلقی می شد اما تازه ترین خبرها حکایت از آن دارد که تمامی اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مدیران عامل هر دو باشگاه تغییر می کنند و تیم های مدیریتی جدید در هر دو مجموعه مستقر می شوند.

 

‎ شنیدیم برکناری افتخاری از مدیرعاملی استقلال پیش از این قطعی شده بود و حالا رفتن طاهری هم از پرسپولیس قطعی شده و اواسط خرداد قبل از اینکه دو باشگاه وارد فعالیت رسمی نقل و انتقالاتی شوند، تغییراتی در مجموعه های سرخابی به صورت رسمی آغاز خواهد شد. البته به کادر فنی هیچ یک از دو باشگاه تهرانی دست نمی خورد و تغییرات از هیات مدیره شروع می شود و سپس هیات مدیره های دو باشگاه، مدیرعامل جدید تعیین می کنند و طبیعی است مدیرعامل جدید هم مهره های مورد نظر خود را به کار بگیرد و معاونان قبلی را کنار بگذارد. در این میان گفته می شود هم برای استقلال مدیرعامل جدید تعیین شده و هم برای پرسپولیس؛ اما وزارت ورزش ترجیح می دهد همه چیز قانونی پیش برود و هیات مدیره برای دو باشگاه مدیرعامل تعیین کند.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان