//
کدخبر: ۲۷۵۷۷۰ //

۳ دروازه‌بان سرشناس در رادار پرسپولیس+ عکس

کادر فنی پرسپولیس می‌داند فصل بسیار سختی در پیش دارد و قهرمانی‌های اخیر انتظارات را از این تیم به حداکثر ممکن رسانده است.

۳ دروازه‌بان سرشناس در رادار پرسپولیس+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

کادر فنی پرسپولیس که می‌داند فصل بسیار سختی در پیش دارد و قهرمانی‌های اخیر انتظارات را از این تیم به حداکثر ممکن رسانده است در روزهای گذشته تمام تلاش خودش را به کار گرفته تا بتواند پیام نیازمند یا رشید مظاهری را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. دو دروازه‌بان ملی‌پوشی که عملکرد خوبی هم داشته‌اند و هر دو نفر هم خودشان را مدیون داوود فنایی می‌دانند چرا که مظاهری در ذوب‌آهن با فنایی اوج گرفت و به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن به فوتبال ایران معرفی شد و به تیم ملی رسید.

نیازمند هم در پیکان با فنایی کار کرد و اعتماد فنایی به این دروازه‌بان جوان باعث شد تا نام و آوازه‌ای برای خودش به دست بیاورد و او هم به تیم ملی رسید و حالا هر دو دروازه‌بان مد نظر پرسپولیس هستند اما برای انتقال آنها به پرسپولیس یک مشکل بزرگ وجود دارد. مظاهری با تراکتور و نیازمند با سپاهان قرارداد دارد و برای عملی شدن این انتقال باید از باشگاه‌شان رضایتنامه بگیرند که کار بسیار سختی به نظر می‌رسد.

کادر فنی پرسپولیس قصد دارد با این دو دروازه‌بان پس از اتمام لیگ و جام حذفی به صورت جدی وارد مذاکره شود اما بحث قرارداد آنها با تراکتور و سپاهان مشکل بزرگ پرسپولیسی‌ها خواهد بود. مربیان پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مظاهری یا نیازمند تمام تلاش خودشان را خواهند کرد اما با توجه به قراردادی که آنها با تراکتور و سپاهان دارند این انتقال‌ها خیلی سخت و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد.

در این رابطه حتی شنیده‌ایم که پرسپولیسی‌ها قصد دارند به این دو دروازه‌بان بگویند خودشان با باشگاه‌های تراکتور و سپاهان مذاکره کنند و رضایتنامه‌شان را بگیرند تا زمینه حضورشان در پرسپولیس را فراهم کنند اما بعید است این گلرها بتوانند چنین کاری کنند و باشگاه پرسپولیس اگر واقعا مظاهری و نیازمند را بخواهد خودش باید در این رابطه اقدام کند. همچنین صحبت‌هایی درباره حضور احتمالی حامد لکی هم مطرح شده و باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان