//
کدخبر: ۲۷۵۶۱۵ //

به جای بهانه تلاش کنید/ سناریوی تکراری تیم‌های لیگ برتری با بیانیه دادن

«هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با حساسیت خاصی دنبال خواهد شد»

به جای بهانه تلاش کنید/ سناریوی تکراری  تیم‌های لیگ برتری با بیانیه دادن
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته سی‌ام لیگ نوزدهم حساسیت بالای تعدادی از دیدارها موجب برخی واکنش‌های غیر معمول دنیای فوتبال شده است، دیدارهایی که تکلیف تیم‌ها را برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا و بقا در لیگ برتر مشخص می‌کند.

اینکه یک باشگاه قبل از یک‌دیدار حساس با صدور بیانیه از نگرانی خود در بحث داوری سخن بگوید و تیم‌مقابل هم در جوابیه‌ای متقابل به فلان مورد در طول برگزاری لیگ اشاره کند، سناریویی نخ‌نما و منسوخ در دنیای حرفه‌ای فوتبال است و مطمئناً این رفتارهای غیر حرفه‌ای و همچنین غیر اخلاقی موجب موفقیت ‌نمی‌شود و‌حتی اگر هم چنین نباشد این موفقیت‌ها بسیار کوتاه مدت خواهند بود.

قطعا رفتارهای توأم با مماشات فدراسیون و کمیته‌های زیر مجموعه آن یکی از دلایل بروز چنین رفتارهایی از سوی تیم‌های لیگ برتری است.

وقتی به بازی‌های تیم‌های بیانیه دهنده در طول برگزاری لیگ ‌نگاه می‌کنیم، امتیاز از دست رفته بسیاری را بر اساس ضعف و اشتباهات فنی مشاهده می‌کنیم که از چشم آقایان دور مانده و فقط اشتباهات داوری را علت ناکامی‌‌های خود می‌دانند.

باید با افسوس فراوان گفت نوزدهمین دوره برگزاری لیگ‌برتر فوتبال ایران هم به پایان رسید و همچنان فاصله‌ای فوتبال ایران تا حرفه‌ای شدن اقیانوس‌هاست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان