//
کدخبر: ۲۷۵۵۳۹ //

شکایت باشگاه علم و ادب از مس کرمان

باشگاه علم و ادب تبریز از باشگاه مس کرمان به دلیل اتفاقات تبریز شکایت کرد.

 شکایت باشگاه علم و ادب از مس کرمان

مدیرعامل این تیم با اعلام این خبر عنوان کرد: شب گذشته به ما تهمت های ناروایی را زدند که برایم خیلی عجیب بود. درک می‌کنم که کرمانی ها عصبانی و ناراحت بودند اما چه ارتباطی به ما داشت؟ ما جوانمردانه بازی کردیم و مس اگر در خانه خودش یک امتیاز می‌گرفت، صعودش قطعی بود. کمیته اخلاق و... روی این بازی حساسیت زیادی داشت چون ما نیم فصل اول به کرمان نرفته بودیم. به همین خاطر فکر می‎‌کردند که شاید به حریف راه بدهیم و از این حرف ها اما ما چیز دیگری را ثابت کردیم.

 

او همچنین گفت: متاسفانه دست یکی از عوامل هیئت فوتبال شکست و تا ساعت 3 شب در بیمارستان بودند. به خبرنگاران هم توهین شد و بازیکنان و مسئولان اجرایی هم تهمت شنیدند. من همین امروز پس از گفتگو با سازمان لیگ، شکایتی را تنظیم کردم و از باشگاه مس کرمان به خاطر این اتفاقات شکایت کردیم.

 

به گزارش فرتاک نیوز؛ شب گذشته تیم مس کرمان با نتیجه 3-0 علم و ادب را شکست داد اما این نتیجه برای صعود آن ها کافی نبود و به همین خاطر جنجال های زیادی در ورزشگاه اتفاق افتاد و اعضای تیم مس معتقد بودند که علم و ادبی ها به صورت هدف مند خود را زمین می‌انداختند و تلاش داشتند تا مانع از صعود مس شوند که این اتهامات از سوی باشگاه تبریزی تکذیب شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان