//
کدخبر: ۲۷۵۳۴۱ //

سیاوش بختیاری‌زاده:انتخاب نکونام و آذری، نوید قهرمانی فولاد را داشت

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از ابتدای فصل نوزدهم، انتخاب جواد نکونام برای سرمربیگری تیم فولاد و سعید آذری برای مدیرعاملی باشگاه، نشان می‌داد این باشگاه هم چشم به کسب قهرمانی لیگ و هم کسب سهمیه آسیایی دارد.


سیاوش بختیاری‌زاده:انتخاب نکونام و آذری، نوید قهرمانی فولاد را داشت

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص کمرنگ شدن شانس کسب سهمیه آسیایی توسط تیم فولاد، اظهار کرد: از ابتدای فصل نوزدهم، انتخاب جواد نکونام برای سرمربیگری تیم فولاد و سعید آذری برای مدیرعاملی باشگاه، نشان می‌داد این باشگاه هم چشم به کسب قهرمانی لیگ و هم کسب سهمیه آسیایی دارد. به هر حال وقتی آذری با آن سابقه ورزشی و مدیریتی جذب می‌شود، یعنی به دنبال انجام یک کار بزرگ است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان این‌که فولاد در لیگ حرفه‌ای ایران، حرفه‌ای‌ترین تیم از نظر تمامی ارکان از جمله ساختار مدیریتی است، افزود: به نظرم فولاد تنها تیم ایران است که در لیگ برتر حرفه‌ای کار می‌کند و تیمی که دارای این همه امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، هیات مدیره خوب و وضعیت مالی بسیار خوب است و بعد نیز به دنبال جذب سعید آذری با آن تجربه و سابقه مدیریتی می‌رود و نکونام را هم که مطمئنم به زودی پس از اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی ایران خواهد شد، انتخاب می‌کند؛ نویدی جز روزهای خوب برای فولاد و رسیدن به کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی نداشت.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: اگر قرار بود با آذری و نکونام، چشم ما به میانه‌های جدول باشد، پس دیگر نیازی به جذب این دوستان نبود ولی زمانی که نکونام و آذری به باشگاه فولاد آمدند، این نوید را به همه علاقه‌مندان فوتبال خوزستان و هواداران فولاد دادیم که فولاد برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شده و روزهای خوب در پیش است.

وی افزود: البته نکونام و آذری در مصاحبه‌های خود با بیان این‌که فولاد یک تیم معمولی است و از روز اول نیز برای قهرمانی بسته نشده است، سعی داشتند فشار از روی تیم برداشته شود و روند خوب خود را طی کند اما همچنان مردم خوزستان که کارشناسان خوبی هستند، از این تیم انتظار کسب سهمیه دارند.

بختیاری‌زاده بیان کرد: فولاد در شروع فصل شاید نتایج خوبی نگرفت و البته تمام نیم‌فصل اول را هم مدیون ایوب والی است که آن گل‌های سه امتیازی را به ثمر رساند اما در بازی‌های پساکرونا توانست به شخصیت واقعی فوتبالی خود دست پیدا کند و بازی‌های بسیار خوب و همراه با نتایج خوب را کسب کند، تا آن‌جا که حتی تا رده دوم جدول نیز بالا آمد و اگر این بازی‌ها و این شخصیت تیمی را از شروع فصل داشت، شاید پرسپولیس نیز به این سادگی نمی‌توانست با این فاصله امتیازی قهرمان لیگ شود.

وی همچنین با بیان این‌که متاسفانه در حال حاضر فولاد شانس کمی نسبت به رقبای بالای جدولی خود برای کسب سهمیه آسیایی دارد، گفت: متاسفانه کادرفنی فولاد در بعضی از بازی‌های اخیر مهم خود، مدیریت زمان نداشت و در دیدارهایی که می‌توانست با سه امتیاز شیرین از زمین خارج شود، به سادگی این امتیازات حساس را از دست داد که از جمله آن می‌توان به بازی با پرسپولیس و نساجی اشاره کرد و حالا همین‌ها باعث شده‌اند که فولاد شانس بسیار ضعیفی برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

نخستین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: فولاد در سالی که می‌توانست به سادگی سهمیه آسیایی بگیرد، متاسفانه شانس کسب این سهمیه برای آن، بسیار کمرنگ شده است. به هر حال کسب نتایج لازم در هفته‌های اخیر توسط تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور، شانس فولاد را برای رسیدن به آسیا ضعیف کرده است اما من هم مثل تمام مردم خوزستان همچنان امیدوار به کسب این سهمیه هستم.

وی با بیان این‌که از تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان نیز که با تمام حواشی و نداری‌ها توانستند آبروداری کنند، قدردانی می‌کنم، گفت: آرزو دارم، فولاد امسال در یک کار و اتفاق عجیب به سهمیه آسیایی برسد. همچنین امیدوارم نفت‌مسجدسلیمان در جام حذفی یک اتفاق تاریخی را رقم بزند و یادآور تیم شاهین اهوازی باشد که از طریق جام حذفی به مسابقات آسیایی راه پیدا کرد.

بختیاری‌زاده در پایان نیز درباره تاثیر داوری‌ها در دور شدن فولاد از آسیا، گفت: متاسفانه تیم‌های زیادی از داوری ضربه خورده‌اند و فولاد هم از این موضوع مستثنی نیست. این‌ها اتفاقاتی است که هر ساله برای تیم‌ها رخ می‌دهد و متاسفانه فشار زیادی بر داوران وجود دارد. داوران جایزالخطا هستند و البته یکی از اتفاقات خوبی که می‌تواند برای فوتبال ایران بیفتد، این است که در لیگ بیستم، ویدئوچک داشته باشیم تا بتوانیم به بهتر شدن داوری‌ها کمک کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان