//
کدخبر: ۲۷۵۳۳۵ //

مصاحبه ای که برای سرمربی ماشین سازی دردسر شد

روز گذشته مربی ماشین سازی بعد از بازی با تراکتور مصاحبه تندی را انجام داد؛ او در بخشی از مصاحبه اش گفت فوتبال ایران پاک نیست. او به همین بهانه به کمیته انضباطی دعوت شده است.

مصاحبه ای که برای سرمربی ماشین سازی دردسر شد

و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال رئیس کمیته انضباطی در این باره گفت: مربی ماشین سازی تبریز را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد تا درباره ادعاهایی که مطرح کرده  توضیحاتی ارائه بدهد.

به گزارش فرتاک نیوز،ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی در واکنش به صحبت های حمید عبداللهی ادامه داد: مربی ماشین سازی را به کمیته انضباطی دعوت می کنیم تا توضیحات و مدارک خود را درباره مواردی که مطرح کرده ارائه دهد.  اگر وی مدرک و مستندی در این باره دارد بررسی می کنیم و نتایج آن را به رکن قضایی ذیصلاح ارسال خواهیم کرد . اگر مطالبی که اعلام کرده را نتواند ثابت کند، این موضوع تخلف انضباطی محسوب  و طبق مقررات با آن برخورد می شود.

او در بخشی از مصاحبه اش بعد از بازی تراکتور این چنین گفت:« مربی داریم که کادر تیم بعدش برای فصل آینده را بسته و امتیاز بازی امسال را داده است! چرا نمی‌بینند، چرا رسانه‌ها کار نمی‌کنند و دیده نمی‌شود؟ چون دو باشگاه یک مالک خصوصی دارد! من اصلا آقای زنوزی را از نزدیک ندیده‌ام که بخواهم دفاع کنم. چرا باشگاهی که مدیران فدراسیون را دعوت می‌کند، داوران را دعوت می‌کند و هدیه‌های آنچنانی می‌دهد، پول مربی تیم ملی را می‌دهد همه چیز به نفعش می شود و تیم ما که خصوصی است همه باید علیه‌اش باشند.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان