//
کدخبر: ۲۷۵۲۲۷ //

داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به جای بازی در سری A ایتالیا ممکن است سر از لیگ ستارگان قطر در بیاورد.

داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیراً پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو به توافق نهایی رسیده و مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به شهر لیسبون (محل حضور من‌سیتی برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان) سفر کرده است تا قرارداد نهایی شده را به امضای سیلوای 34 ساله برساند، قراردادی که سه ساله با دستمزد 3.5 میلیون یورو در سال به علاوه بند پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

اکنون نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که داوید سیلوا از امضای قرارداد با باشگاه لاتزیو خودداری کرده است، چرا که پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه قطری دریافت کرده و به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد است. طبق این گزارش به نظر می‌رسد این باشگاه قطری، السد باشد که هدایتش بر عهده ژاوی هرناندس است.

سیلوا در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان به حضور 10 ساله‌اش در منچستر‌سیتی پایان خواهد داد. هافبک پیشین تیم‌های والنسیا، ایبار و سلتاویگو از سال 2010 در عضویت منچسترسیتی است و تاکنون چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پنج قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس را با این تیم تجربه کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان