//
کدخبر: ۲۷۵۰۳۲ //

رسول پناه:بازیکنان با پرداخت حق فسخ می توانند بروند

رسول پناه می‌گوید که اگر بازیکنان اصرار به جدایی دارند، با پرداخت حق فسخ می‌توانند بروند و باشگاه به جز آرزوی موفقیت کاری نمی‌تواند کند.

رسول پناه:بازیکنان با پرداخت حق فسخ می توانند بروند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فصل را به پایان می‌رساند که هواداران این تیم نگران جدایی ستاره های خود هستند؛ از علی علیپور بهترین گلزن باشگاه تا مهدی ترابی که گلزن ترین هافبک لیگ نوزدهم است و البته بشار رسن که پرسپولیس بدونِ او طراوت همیشگی را حداقل در بازی آخر نداشت. سرپرست مدیرعاملی قرمزها در این باره می‌گوید: اصل را ما گذاشتیم روی حفظ شاکله تیم؛ به جز آقای علیپور و بشار رسن، بقیه بازیکنان با ما قرارداد دارند. ما به تعهداتمان عمل کردیم و آن ها هم باید عمل کنند، بعضی بندها در قرارداد آن ها هست و ما باید به آن ها احترام بگذاریم که در مقابل 300 هزار 400 هزار دلار می‌توانند از تیم جدا شوند.

به گزارش فرتاک نیوز،رسول پناه با اشاره به این سیاست پرسپولیس گفت: ما اصل را بر حفظ بازیکنان گذاشته ایم و می‌خواهیم این قهرمانی ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد اما اگر بازیکنان بخواهند که جدا بشوند، ما تعهدی به حق و حقوق هواداران داریم و باشگاه متقاضی باید این رقم را پرداخت کنند. باشگاه خواهان باید پیشنهاد بدهد تا با نظر مدیریت و کادرفنی، بازیکنان اگر خواستند بروند و دیگر هم کاری نمی‌‍شود کرد. به نظرم عشق به پرسپولیس لازمه حضور در این تیم هست که بازیکنان ما هم این عشق را دارند.

او درباره وضعیت دستمزد بازیکنان پرسپولیس که یک سال پس از شروع فصل جدید هنوز پرداخت نشده، وعده داد: ما دستمزد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد اما اگر اصرار به رفتن دارند ما فقط می‌توانیم آرزوی موفقیت کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان