//
کدخبر: ۲۷۴۸۰۵ //

وکیل برانکو: فیفا، فدراسیون و پرسپولیس را تهدید کرد

وکیل برانکو ایوانکوویچ از مهلت 30 روزه فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش خبر داد.

وکیل برانکو: فیفا، فدراسیون و پرسپولیس را تهدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دارو بوسیچ در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ و 2 دستیار وی در فیفا اظهار داشت: فیفا امروز تصیم جدید خود را به ما اعلام کرد و طبق آن باشگاه پرسپولیس فرصت دارد تا 30 روز دیگر کل مطالبات برانکو، زلاتکو و ایگور را که بیش از یک میلیون یورو است، پرداخت کند.

وی افزود: اگر این امر محقق نشود باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا به شکل خودکار دچار محرومیت نقل و انتقالات بین‌المللی و داخلی می‌شود و کمیته انضباطی فیفا این احکام را اعمال می‌کند.

وکیل برانکو و دستیارانش ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال ایران این تصمیم را درباره محرومیت پرسپولیس از بازی‌های ملی نادیده بگیرد احتمال دارد از بازی‌های بین‌المللی نیز محروم شود.

بوسیچ خاطرنشان کرد: همچنین کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را به دلیل بی‌احترامی به ضرب‌العجل تعیین شده موظف کرده (برای پرونده برانکو 50 هزار فرانک سوئیس)، (20 هزار فرانک برای دادرسی و 15 هزار برای جریمه زلاتکو)، و (برای پرونده ایگور هم 30 هزار فرانک سوئیس) در مجموع 115 هزار فرانک سوئیس پرداخت کند و برای پرداخت این جرایم هم فقط 30 روز مهلت دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان