//
کدخبر: ۲۷۴۶۷ //

هفته بعد از استقلال جدا می‌شوم !

مهدی مومنی مهاجم شناخته شده تیم استقلال خوزستان از جمله بازیکنانی است که به شرایط نابسامان مالی تیمش به شدت معترض است.

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی مومنی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان گفت: بچه‌ها تا به امروز باغیرت بازی کردند و آنها با اعتماد به باشگاه در میادین حاضر می‌شدند و امروز کاسه صبرشان لبریز شده است و حق دارند اعتصاب کنند.

مهدی مومنی افزود: صحبت ما با مسئولین باشگاه این است اگر وضعیت مالی را خوب نمی‌کنند حداقل وضعیت‌ سال آینده باشگاه را تعیین کنند. نه وضعیت مالی را مشخص می‌کنند و نه هیچ خبری از اینکه چه تصمیمی در درون باشگاه گرفته شده است به گوش ما رسیده است. استقلال خوزستان تنها در ایران بازی نمی‌کند و اکنون ما یک تیم آسیایی هستم که نگاه ملی روی این تیم است.

مهدی مومنی در ادامه می‌گوید: این همه عملکرد خوب در آسیا و صعود به مرحله پلی‌آف نتیجه‌اش این باید باشد تا چه زمان باید کادرفنی به دنبال تهیه پول برای تیم باشد. اگر باشگاه تصمیم به تیم‌داری ندارد یا اینکه شرایط به همین منوال قرار است ادامه داشته باشد پس حداقل فکری به حال سال آینده این بازیکنان کنند. بعضی‌ از بازیکنان قرارداد دارند اما پولی دریافت نکرده‌اند و فدارسیون هم اجازه فسخ را به آنها نخواهد داد. جالب اینجاست که باشگاه‌ هم فکری به حال آنها نمی‌کند. بازیکنان اگر بازی کنند و مصدوم شوند چه کسی پاسخگوی آنها خواهد بود.

مهدی مومنی در رابطه با آنکه فصل آینده در خوزستان خواهد ماند یا نه خاطرنشان کرد: کادرفنی هم با این شرایط در استقلال خوزستان نمی‌ماند چه برسد به بازیکنان. این فصل بچه‌ها همه از سر معرفت، رفاقت و همدلی بازی کردند وگرنه در نیم فصل خیلی‌ها تصمیم داشتند که از این تیم جدا شوند. تصمیم نهایی‌ام برای آنکه به کجا بروم را نهم یا دهم خرداد بعد از رقابت‌های آسیایی خواهم گرفت.

مهاجم استقلال خوزستان در مقایسه استقلال خوزستان و استقلال اهواز می‌گوید: وضع ما از استقلال اهواز هم بدتر است و با ادامه این وضع به سرنوشت آنها دچار می‌شویم.

مهدی مومنی در پایان گفت: اگر قرار است کمکی به باشگاه برسد باید امروز و فردا فکری به حال این تیم شود چراکه فرصت آنچنانی برای دیدارهای آسیایی باقی نمانده و اگر قرار باشد شرایط تیم اینطور باشد با اتفاقات تلخی در رقابت‌های آسیایی مواجه خواهیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان