//
کدخبر: ۲۷۴۶۳۰ //

شجاع به پر و پای سیدجلال پیچید

مدافعان میانی پرسپولیس امیدوارند طی دو دیدار باقیمانده بتوانند شرایط دستیابی به آمار کمترین گل دریافتی را بار دیگر از آن خود کنند.

شجاع به پر و پای سیدجلال پیچید
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در حال حاضر با دریافت تنها ۱۴ گل طی ۲۸ دیدار قبلی به عنوان برترین خط دفاعی لیگ برتر شناخته می‌شود. آماری که با توجه به تنها ۴۰ گل به ثمر رسیده این تیم می‌توان گفت نقش بالایی در دستیابی این تیم به عنوان قهرمانی این فصل داشته است.

سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده که در این فصل البته کمتر به عنوان زوج دفاع میانی در کنار یکدیگر به میدان رفته‌اند، در نهایت توانسته‌اند در کنار حسین کنعانی زادگان و دیگر مدافعان این تیم آمار فوق العاده ای از خود به جا بگذارند و تنها دو گام دیگر برای دستیابی به عنوان برترین خط دفاعی فصل فاصله دارند.

خلیل زاده که در این فصل در هر چهار نقطه خط دفاعی به عنوان مدافع میانی، مدافع راست و چپ به میدان رفته، در شرایطی که بابت عدم دستیابی به عنوان برترین مدافع فصل در مراسم انتخاب سازمان لیگ ناراحت به نظر می‌رسد، امیدوار است اینبار موفق به کسب آن شود و باید دید قادر به تصاحب آن خواهد بود یا خیر. عنوانی که سیدجلال حسینی بارها تندیس آن را در تالار‌ شخصی جاگذاری کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان