//
کدخبر: ۲۷۴۱۰۲ //

نماینده مجلس شورای اسلامی: پنج میلیارد پارس جنوبی درجای دیگری هزینه نمی‌شود/باشگاه باید اعتمادسازی کند

نماینده جم و کنگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار و مدیر اداره ورزش و جوانان بوشهر معتقدند 5 میلیارد بلوکه شده مربوط به تیم پارس جنوبی است و جای دیگری هزینه نخواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی: پنج میلیارد پارس جنوبی درجای دیگری هزینه نمی‌شود/باشگاه باید اعتمادسازی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار با اعضای تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی یکی از تیم های موفق ما است که نیاز به حمایت، کمک و دادن روحیه به اعضای تیم دارد. با توجه به اینکه سه بازی مهم در آینده دارند، نشستی در خصوص وضعیت فعلی تیم از نظر مالی و مشکلاتی که داشتند با اعضای تیم برگزار کردیم. پیگیری‌هایی انجام شده و مسئولین عالی استانی برای رفع مشکل مالی بچه‌ها و پشتیبانی قول‌ها و وعده هایی داده‌اند.

نماینده جم و کنگان در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت دوستان رسیدیم که بگوییم در کنار شما هستیم. این تیم مورد علاقه ما،جوانان و هوادارانش است. آنچه در توان داریم را به کار می‌گیریم. از از لحاظ مالی، حقوقی و قانونی در کنار این تیم هستیم و خواهیم بود. ان شاالله پارس جنوبی در لیگ برتر ماندگار می‌شود و به حیات خودش ادامه می‌دهد. دغدغه های اعضای تیم را شنیدیم. آنچه که تا الان انجام داده بودیم را به اطلاعشان رساندیم. امیدواریم با کمک مسئولان استانی و کشوری دغدغه‌های عزیزان را برطرف و تیم را هویت دار کنیم.

وی در مورد آینده پارس جنوبی بدون حمایت وزارت نفت، گفت: آینده تیم بستگی به مسئولین آن دارد و این را به صورت شفاف خدمت دوستان گفتم. باید با هم بنشینیم و ساختار تیم را ایجاد، تعریف و کمک کنیم. تا آن‌جا که بتوانیم وبه صورت قانونی برای آن کمک می‌گیریم. راه‌های زیادی رفتیم و قول‌های زیادی گرفتیم تا این تیم سرپا بماند. با افرادی که صحبت کردیم گفتند؛ ما باید بدانیم با چه کسانی صحبت می‌کنیم و طرف ما چه کسی است. باید ساختار پارس جنوبی را به صورت قانونی ایجاد کنیم و این خواسته‌ای است که از باشگاه داریم.

احمدی در مورد طلب 5میلیاردی پارس جنوبی که در اختیار اداره ورزش و جوانان بوشهر قرار دارد، عنوان کرد: استاندار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و مسئولین دیگر همه معتقدند این پول مربوط به تیم پارس جنوبی است و جای دیگری هزینه نخواهد شد. منتها باید مشخص شود که این هزینه ها کجا صرف می‌شوند. باید بدانند این پول به ورزشکار می‌رسد یا پشتیبانی؟ باشگاه باید در قبال مسئولین اعتماد سازی کند تا آن‌ها هم بیایند و این مبلغ را پرداخت کنند که در سریعترین وقت ممکن هم پرداخت می کنند.

وی در خصوص اینکه آیا این اتفاق قبل از بازی با ماشین سازی می‌افتد، اظهار داشت: بر اساس قولی که دوستان استانی به ما دادند، ان شاالله بخشی از این پول پرداخت می‌شود و بقیه آن هم با توجه به مواردی که با دوستان صحبت کردیم در آینده پرداخت خواهد شد.

نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مورد حس و حالی که پس از حضور در یک محیط ورزشی داشت، گفت: برایم خیلی زیبا بود. در جوانی ورزشکار بودم و در تیم بازی می‌کردم. خاطرات جوانیم تازه و تجدید شد. حال و هوای دیگری به من دست داد وقتی دیدم با عشق و علاقه و شور و هیجان، بچه ها تمرین و بازی می‌کنند. ای کاش هواداران پارس جنوبی هم روی صندلی‌ها نشسته بودند و می دیدند که تیم مورد علاقه‌شان چگونه تمرین می‌کند و آماده پیروزی برای بازی های آینده می‌شود. در این چندروز دیدم که دوستان چقدر تلاش می‌کنند تا این تیم سرپا باشد. بر اساس نشست‌هایی که داشتیم و پیگیری‌هایی که انجام گرفت انشاالله این تیم موفق خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان