//
کدخبر: ۲۷۴۰۷۵ //
رودری

رئال را نباید دست کم گرفت ولی سیتی تیم بهتری است

رودری ستاره منچسترسیتی در آستانه دیدار امشب تیمش با رئال مادرید می‌گوید سیتی نسبت به رئال تیم بهتری دارد ولی مادریدی‌ها را نباید دست کم گرفت.

رئال را نباید دست کم گرفت ولی سیتی تیم بهتری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 درحالیکه منچسترسیتی و رئال مادرید امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میزبانی سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند، رودری هافبک تیم انگلیسی می‌گوید سیتی نسبت به رئال تیم بهتری است ولی رئال هم تیمی است که ثابت کرده قادر به انجام هر کاری است و نباید دست کم گرفته شود.

سیتی در بازی رفت این مرحله که پیش از بحران کرونا در برنابئو برگزار شد موفق شده بود رئال را در خانه خود 2-1 شکست دهد و در نتیجه از شرایط بهتری برای صعود برخوردار است.

رودری در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب گفت: " ما برای بازی فردا اعتماد به نفس کامل داریم و بی صبرانه منتظر شروع مسابقه هستیم. تمرکز ما تماماً روی این بازی است و برای یک نبرد که می دانیم دشوار خواهد بود آماده ایم".

هافبک منچسترسیتی که سابقه بازی در رقیب همشهری رئال، اتلتیکو مادرید را دارد در ادامه گفت: " هدف ما پیروزی در این بازی است. ما البته نتیجه را هم نگاه خواهیم کرد تا ببینیم نتیجه برای صعودمان کافی است یا نه ولی این اتفاق فقط در 10 دقیقه آخر بازی خواهد افتاد و قبل از آن تمام تلاش ما برای پیروزی است. رئال فراتر از این یک تیم است. آنها یک سبک بازی هستند که تیم مقابل شان نمی تواند حتی یک لحظه غافل شود. آنها همیشه استاد برگرداندن نتایج هستند و یکی از قوی ترین تیمهای این تورنمنت. ولی ما تیم بهتری داریم و اگر کارمان را خوب انجام بدهیم موفقیت با ما است. باید این را در زمین ثابت کنیم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان