//
کدخبر: ۲۷۴۰۷۰ //
رئال مادرید برای عبور از سیتی نیازمند معجزه است

پادشاه لیگ قهرمانان و سد بزرگ سیتیزن‌ها

«تیم فوتبال رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستر سیتی برود»

پادشاه لیگ قهرمانان و سد بزرگ سیتیزن‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید بدبین‌ترین هوادار تیم رئال هم فکر نمی‌کرد این تیم ۱۷ دقیقه کابوس‌وار را مقابل شاگردان گواردیولا در سانتیاگو‌برنابئو تجربه کند.

پر افتخار ترین تیم اروپا بعد از گل دقیقه ۶۰ ایسکو در بازی رفت، قصد داشت  برای بازی برگشت با خیال آسوده به منچستر سفر کند اما گل‌های گابریل ژسوس و دیبروین کابوس تلخی را برای مادریدی‌ها رقم زد.

آنها که می‌خواستند با زیدان خاطرات خوش هتریک در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را زنده کنند، با اخراج کاپیتان خود در بازی رفت مقابل منچستر سیتی در نا‌امیدانه ترین شرایط ممکن به بازی برگشت فکر می‌کنند.

گوادریولا موفق شد رئال را شکست دهد تا درصد بالایی از فوتبال دوستان، سیتی را تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم پایانی بدانند.

جمعه شب  شاگردان زیدان که سرخوش از قهرمانی لالیگا هستند امیدوارند در غیاب کاپیتان راموس با اعجاز زیدان نتیجه دور از دهنی را در انگلستان رقم بزنند و امیدوار به کسب چهاردهمین قهرمانی خود در اروپا باشند.

از طرفی گواردیولا که قافیه را در لیگ برتر به شاگردان یورگن کلوپ باخت، چمپیونز لیگ را آخرین امید خود در این فصل می‌بیند و نمیخواهد نتیجه خوبی را که در بازی رفت بدست آورده، راحت از دست بدهد.

چه کسی پیروز خواهد شد؟

معجزه‌ی زیدان یا فلسفه گواردیولا؟

باید تا پایان بازی جمعه شب منتظر ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان