//
کدخبر: ۲۷۴۰۶۱ //

سید عباسی: امتیازات بازی ۶امتیازی را از ما گرفتند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: گل اول استقلال در موقعیت آفساید به ثمر رسید و پنالتی این تیم هم اصلا درست نبود.

سید عباسی: امتیازات بازی 6امتیازی را از ما گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای شهرخودرو در نشست خبری اعلام کرد آنقدر از داوری ضربه خوردیم که آقای بختیاری‌زاده ترجیح داد به نشست خبری نیاید.

داوود سید عباسی که به جای سرمربی شهرخودرو  در نشست خبری حضور پیدا کرده بود اظهار داشت: قبل از هر چیز یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان تیممان می‌گویم، ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال خلق کردیم و قالب بازی را در اختیار داشتیم و تنها حسرت ما این بود که نتوانستیم با برد زمین را ترک کنیم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: همه چیز واضح روشن بود چون یکسری مسائل دیگر از دست سرمربی خارج است. بازیکنان ما هر چه او گفته بود در زمین اجرا کردند. گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی استقلال اصلا درست نبود.خطای واضح روی بازیکن ما در پشت محوطه جریمه استقلال گرفته نشد و همان توپ برگشت و به سود استقلال پنالتی اعلام شد. داوری جزئی از فوتبال است اما ما همیشه ضرر کردیم و همیشه به این اشتباهات احترام گذاشته‌ایم.

مربی در خصوص اینکه چرا شهرخودرو بعد از گل اول عقب کشید گفت: وقتی جلوی تیمی مثل استقلال که 6 امتیازی است بازی می‌کنید و آنها به تیم شما فشار وارد کردند طبیعتا این اتفاق می‌افتد. ما باید در ابتدای بازی مدیریت می‌کردیم و خوب هم کار کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. هر چند آن گل آفساید بود ولی نباید به حریف فرصت می‌دادیم.

وی در خصوص ادامه مسابقات گفت: امتیاز این بازیِ 6 امتیازی به راحتی از ما گرفته شد. ما در طول فصل مشکل داشتیم ولی دوباره برگشتیم و باز هم سعی می‌کنیم حقانیت فوتبالی خودمان را ثابت کنیم.

سید عباسی خاطرنشان کرد: بحث من فنی است، تیم ما خصوصی است، اینکه خیلی ها می گویند بخش خصوصی وارد کار شود خواهش می‌کنم کاری نکنند آنها دلسرد نشوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان