//
کدخبر: ۲۷۴۰۱۶ //

چهار تیم بزرگ در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دوباره از روز جمعه با انجام بقیه بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی آغاز می‌شود.

چهار تیم بزرگ در آستانه حذف از  لیگ قهرمانان اروپا

بعد از چند ماه وقفه و پس از اتمام مسابقات داخلی در قاره سبز، لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته خواهد شد و از جمعه شاهد آغاز مجدد این مسابقات خواهیم بود. مسابقاتی که پیش از شیوع ویروس کرونا تا دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد اما در این مرحله باقی ماند چرا که هنوز چهار مسابقه تا روشن شدن تکلیف هشت تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی باقی‌مانده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ تا به اینجا چهار تیم به یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند. لایپزیش در مجموع ۲ بازی با نتیجه چهار بر صفر از تاتنهام گذشت. اتلتیکو مادرید در جدالی دراماتیک موفق شد با حساب چهار بر ۲ از سد مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول بگذرد. آتالانتای ایتالیا با اقتدار و با نتیجه هشت بر چهار، والنسیای اسپانیا را از پیش رو برداشت تا اولین صعود به دور یک چهارم را تجربه کند. پاری‌سن‌ژرمن هم در مجموع ۲ مسابقه با حساب سه بر ۲ از سد دورتموند گذشت و دیگر تیم صعود کننده نام گرفت. در مرحله یک چهارم نهایی لایپزیش با اتلتیکو پیکار می‌کند و آتالانتا و در روی پاریس قرار می‌گیرد. برنده این ۲ دیدار هم در نیمه‌نهایی با یکدیگر پیکار می‌کنند و برای رسیدن به فینال تلاش خواهند کرد.

اما در سوی دیگر در جدول هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. رئال مادرید که در اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک از منچسترسیتی باخته بود حالا باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتیزن‌ها برود. یوونتوس هم در خانه خود به مصاف لیونی می‌رود که در ورزشگاه ژرلاند با یک گل توانست بیانکونری را مغلوب کند. برنده این ۲ مسابقه در دور بعدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بایرن مونیخ و چلسی برگزار کننده تشریفاتی‌ترین بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی هستند. بازی رفت در انگلیس با سه گل به سود بایرن تمام شده است. نهایتا بارسلونا باید در ورزشگاه نیوکمپ رو در روی ناپولی قرار بگیرد. دیدار رفت در ایتالیا با تساوی یک بر یک تمام شد. برنده این ۲ دیدار هم در مرحله بعدی باید باهم پیکار کنند.

به جز چهار مسابقه باقی‌مانده مرحله یک هشتم نهایی، سایر دیدارهای این فصل در پرتغال به صورت فشرده و تک بازی برگزار می‌شود. تا به اینجای فصل روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با ۱۱ گل بهترین گلزن مسابقات است. ارلینگ هالند با ۱۰ گل در رده دوم حضور دارد اما دیگر در این جام حاضر نیست و دورتموند حذف شده است. هری کین، سرژ گنبری و دریز مرتنز نیز ۶ گله‌ها هستند. در جدول پاس گل‌دهنده‌ها حکیم زیاش با پنج پاس گل رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. تولیسو، امباپه، ماحرز، دی‌ماریا و فیرمینو هم با چهار پاس گل رده بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

حال با بازگشت هیجان پس از چند روز، باید دید در لیگ قهرمانان چه تیمی به قهرمانی می‌رسد. فعلا باید تا پایان شنبه شب منتظر حذف حداقل ۲ و حداکثر چهار تیم بزرگ از چمپیونزلیگ باشیم. به نظر شما کدام تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر می‌برد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان