//
کدخبر: ۲۷۳۹۶۴ //

چرا علیرضا حقیقی شانس چندانی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد؟

علیرضا حقیقی طی چند هفته اخیر نمایش‌های نسبتا خوبی درون دروازه نساجی قائم‌شهر داشته است. او در بازی با استقلال چند واکنش خوب داشت، برابر فولاد هم همینطور و جلوی پرسپولیس هم با وجود ۲ خروج خیلی بد، حداقل ۲ سیو خوب انجام داد.

چرا علیرضا حقیقی شانس چندانی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد؟

همه اینها یعنی درست در مقطعی که پرسپولیس دروازه‌بان دوم ندارد، حقیقی به آماده‌ترین فرمش رسیده و در مصاحبه‌هایش هم تا جایی که راه دارد برای بازگشت به خانه قدیمی چراغ سبز نشان می‌دهد. با وجود تمام این موارد اما به‌نظر می‌رسد فاصله حقیقی با پرسپولیس بسیار بیش از آن چیزی است که خودش فکر می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ غیراز روایت‌های غیررسمی که نشان می‌دهد کادر فنی سرخپوشان به حقیقی فکر نمی‌کند، این موضوع را حتی در موضع‌گیری‌های رسمی مربیان پرسپولیس هم می‌توان دید. آنها به‌طور مکرر روی این موضوع تأکید دارند که دروازه‌بان جدید تیم حتما باید طاقت نیمکت‌نشینی داشته باشد. این یعنی از الان با گزینه‌های احتمالی اتمام حجت می‌کنند که درصورت نیمکت‌نشینی طولانی هم حق اعتراض برای آنها ایجاد نمی‌شود. این همان جایی است که حقیقی از جمع گزینه‌های پرسپولیس خط می‌خورد. طبیعتا او با سابقه حضور فیکس در جام‌جهانی ۲۰۱۴، به این راحتی‌ها با نیمکت‌نشینی در پرسپولیس کنار نمی‌آید؛ مخصوصا اگر قرار باشد پشت خط گلری مثل بوژیدار رادوشوویچ بماند.

حقیقی به تازگی تلویحا گفته بود خودش را از علیرضا بیرانوند بهتر می‌داند؛ حالا شما فرض کنید او با این کاراکتر، رزرو گلری شود که خودش ۳ سال و نیم نیمکت‌نشین بیرو بوده است! چنین چیزی به‌نظر غیرممکن می‌رسد و از پیغام و پسغام‌های اخیر کادرفنی پرسپولیس هم می‌توان فهمید حقیقی بین گزینه‌های آنها جایی ندارد. ناگفته نماند حقیقی حتی آبان92 به‌خاطر نیمکت‌نشینی در بازی دوستانه مقابل راه‌آهن، با علی دایی هم به مشکل برخورد و نهایتا از پرسپولیس رفت. بنابراین حضور او در پرسپولیس، آغاز یک داستان تکراری با یک پایان‌بندی قابل پیش‌بینی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان