//
کدخبر: ۲۷۳۸۰۹ //

ستاره رئال شانسی برای دیدار با منچسترسیتی ندارد!

به نظر می رسد زین الدین زیدان قصد ندارد از ادن هازارد در دیدار مقابل منچسترسیتی استفاده کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

حدود یک سال قبل بود که ادن هازارد بعد از مدت ها انتظار در نهایت راهی رئال مادرید شد، اما اولین فصل برای او به بدترین شکل ممکن پیش رفت و در واقع باشگاه اسپانیایی استفاده چندانی از این سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی نکرد. ادن هازارد اغلب بازی های مهم فصل از جمله دو ال کلاسیکو برابر بارسلونا را از دست داد و به نظر می رسد در دیدار مقابل سیتی نیز امکان استفاده از او وجود ندارد.

نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد با نزدیک شدن به روز بازی با سیتی، زیدان به این نتیجه رسید از وینیسیوس جونیور به جای ادن هازارد در ترکیب اصلی بهره گیرد. ستاره بلژیکی هنوز هم از درد زانو رنج می برد و زیدان قصد ندارد با استفاده از هازارد در ترکیب در مورد او ریسک کند. ممکن است در صورت لزوم این بازیکن در نیمه دوم و برای دقایقی بازی کند، اما بعید است شاهد حضور هازارد در ترکیب ثابت رئال مادرید باشیم.

بدین ترتیب احتمالا وینیسیوس در سمت چپ، مارکو آسنسیو در سمت راست و کریم بنزما در مرکز خط حمله رئال نادرید برابر منچسترسیتی به میدان می روند. رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه 1-2 مغلوب شده و برای صعود به دور بعدی کار بسیار دشواری در استادیوم اتحاد دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان