//
کدخبر: ۲۷۳۵۵۳ //

جرارد: به بازیکنان لیورپول حسودی می کنم!

استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول تمجید ویژه‌ای از سرمربی این تیم یعنی یورگن کلوپ انجام داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

شاید کمتر کسی گمان می کرد که یورگن کلوپ بتواند تا این حد روی باشگاه لیورپول تاثیر بگذارد و چنین موفقیت بزرگی با قرمزهای آنفیلد به دست آورد. لیورپول تحت هدایت کلوپ سال گذشته به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در فصل 20-2019 نیز جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر برد تا به حسرت 30 ساله هواداران این تیم پایان داده باشد.

اسطوره باشگاه لیورپول یعنی استیون جرارد حالا تمجید ویژه ای از کلوپ انجام داده و می‌گوید: " به نظر من یورگن کلوپ را باید در رده بهترین مربیان تاریخ باشگاه لیورپول و البته بهترین مربیان حال حاضر دنیا قرار داد. او به گونه ای است که من دلم می خواهد لباس بپوشم و برایش به میدان بروم و تمام تلاش خود را برای او انجام دهم. در واقع من فکر می‌کنم که به همین علت است که بازیکنان تا این حد تمام توان خود را برای کلوپ به کار می‌گیرند."

جرارد در ادامه گفت: " یورگن کلوپ به گونه ای است که یک احساس فوق العاده و چیزی که مورد نظرتان است را در شما به وجود می‌آورد. در واقع من به بازیکنان لیورپول حسودی می کنم چرا که همیشه در کنار کلوپ هستند. از طرفی هرگاه که با او صحبت می‌کنم و به جلسه تمرینی می‌روم، دلم برایش تنگ می‌شود و دوست دارم دوباره به زمین برگردم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان