//
کدخبر: ۲۷۳۳۷۷ //

رونمایی از پیراهن جدید لیورپول

باشگاه لیورپول از پیراهن اول خود برای فصل آینده یعنی فصل 2020-2021 رونمایی کرد.

 رونمایی از پیراهن جدید لیورپول

لیورپول بعد از فتح لیگ برتر در فصلی که گذشت حالا با رونمایی از پیراهن جدید خود که توسط کمپانی نایک تولید شده نشان داد در فصل آینده به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر جزیره با چه لباسی به میدان خواهد رفت.

به گزارش فرتاک نیوز؛ لیورپول که در ماه های اخیر سرانجام از همکاری چندین و چند ساله با کمپانی نیوبالانس به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن باشگاه کناره گیری کرد و قراردادی جدید با نایک امضا کرد حالا از پیراهن اول خود برای فصل آینده پرده برداری کرد. پیراهنی که با طرحی کاملاً جدید عرضه شده است.

قرارداد پنج سال لیورپول با نیوبالانس در تاریخ اول ژوئن یعنی دو ماه پیش به پایان می رسید ولی به دلیل وقفه در طول فصل در نتیجه بحران اپیدمی کرونا تصمیم بر آن شد که قرارداد لیورپول و نایک رسماً از تاریخ 1 آگوست یعنی امروز آغاز شود.

5pDGcZ7qcPrF

 

درست در همین تاریخ باشگاه لیورپول در شبکه های اجتماعی خود از پیراهن جدید این تیم رونمایی کرد. رنگ اصلی پیراهن طبق سنت همیشگی به رنگ قرمز خواهد بود. پیراهنی که به ادعای باشگاه با نگاهی به گذشته پرافتخار لیورپول طراحی شده است.

از نکات جدید پیراهن لیورپول خط‌های سفیدی است که روی سرشانه‌ها و یقه این پیراهن قرار گرفته است. لوگوی نایک روی سینه پیراهن جدید لیورپول هم خودنمایی می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان