//
کدخبر: ۲۷۳۱۳۵ //

محرومیت شایان مصلح با دستور کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن جلوگیری از فعالیت فوتبالی مدافع چپ سپاهان، او را احضار کرد.

محرومیت شایان مصلح با دستور کمیته اخلاق
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه فوتبال ایران، بعدازظهر آرامی را از نظر خبری می گذراند، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، با اعلام محرومیت شایان مصلح از فعالیتهای فوتبالی تا اطلاع ثانوی، بازیکن سپاهان را به این کمیته احضار کرد.

البته در متن خبر دو خطی سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به این اشاره نشده که دلیل احضار و محرومیت چیست اما آنطور که مشخص است کامنت جنجالی مصلح در توییتر باعث احضار و محرومیت او شده است.

جلوگیری از فعالیت فوتبالی شایان مصلح!

مصلح البته در این زمینه یک بار دیگر تجربه احضار و محرومیت و جریمه را در زمانی که در پرسپولیس بازی می کرد دارد اما این بار او در توییتر و در فضای مجازی، تقریبا همان ماجرای اول را تکرار کرده و به همین دلیل احضار شده و حالا سپاهان در بازی مقابل استقلال این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

البته اگر می خواهید بدانید مصلح چه نوشته در روزهای گذشته در فضای مجازی کامنت او به صورت وسیعی منتشر شد اما باور کنید کامنتی که او نوشته است قابل انتشار نیست. سوال اینجاست بازیکنان فوتبال ایران چرا هنوز باور نکرده اند که زیرذره بین هستند و هر چه به فکرشان می آید چه شوخی و چه جدی منتشر می کنند؟

درباره انگیزه مصلح هم واقعا نمی دانیم چه بگوییم. چون این ماجرا هم هم قابل انتشار نیست. باید دید کمیته اخلاق درباره این بازیکن در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان