//
کدخبر: ۲۷۳۰۷۹ //

فریبا: امیدوارم حساسیت بازی سپاهان- استقلال روی کیفیت آن تاثیر نگذارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی‌های حساسی مثل استقلال و سپاهان معمولا موقعیت‌های گل کمی دارند چرا که دعوا وسط زمین است و جنگ اصلی بین هافبک‌های دو تیم است.

فریبا: امیدوارم حساسیت بازی سپاهان- استقلال روی کیفیت آن تاثیر نگذارد

بهتاش فریبا درباره دیدار تعیین کننده استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی می تواند تیم دوم جدول را مشخص کند و برای کسب سهمیه آسیایی خیلی مهم باشد. سپاهان تیم بسیار خوب، نفرات و مربی بسیار خوبی دارد و امیر قلعه نویی هم آگاهی و اشراف خوبی نسبت به استقلال دارد. استقلال هم با بردی که در بازی قبل به دست آورد به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفت و تلاش می کند که رتبه اش را در جدول نگه دارد و این بازی خیلی برایش مهم است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ او ادامه داد: این دو تیم در جام حذفی هم با یکدیگر بازی دارند و در لیگ هم رقابت خیلی سختی پیش رو دارند. استقلال بعد از مدت ها تیمی که می خواست و همه نفراتش را در اختیار دارد. سپاهان هم به جز یکی دو محروم، نفراتش را دارد و بازی آسانی برای دو تیم نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم حساسیت بازی روی کیفیت آن تاثیر زیادی نگذارد و یک بازی خوب و تاکتیکی را از دو تیم ببینیم. همیشه این دو تیم بازی جذابی با هم برگزار کرده‌اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که شاگردان مجیدی از لحاظ روحی و روانی آماده اند، گفت: مجیدی اکنون همه نفراتش را در اختیار دارد. از ابتدای حضور مجیدی، موانع زیادی سد راه این تیم شکل گرفت اما اکنون هم بازیکنان اصلی و هم ذخیره هایش آماده بازی هستند. همیشه می گویند تیمی که نیمکت قوی داشته باشد می تواند موفق باشد و در حال حاضر استقلال در این مورد هم وضعیت مناسبی دارد.

او ادامه داد: این بازی های حساس معمولا موقعیت های گل کمی دارند چرا که دعوا وسط زمین است و جنگ اصلی بین هافبک های دو تیم است. خط حمله استقلال هم  بسیار سرحال است و دیاباته و مطهری در وضعیت خوبی قرار دارند. من احساسم این است که قایدی در این بازی می تواند تعیین کننده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان