//
کدخبر: ۲۷۳۰۶۷ //

الهامی: پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد/ باید هوشمند و منطقی فوتبال کنیم

تراکتور در بازی این هفته میزبان پیکان است. تیمی که یکی از نامزدهای سقوط به دسته اول بشمار می رود.

 الهامی: پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد/ باید هوشمند و منطقی فوتبال کنیم

ساکت الهامی – سرمربی تراکتور در مورد این بازی می گوید: جایگاه حریف برای ما گول زننده نیست. این بازی برای ما هم سخت است و هم حساس. سخت به این خاطر که پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه توان در برابر ما بازی خواهد کرد و حساس به این خاطر که سه امتیاز آن می تواند ما را به نایب قهرمانی و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرمربی تراکتور حرف هایش را این چنین ادامه داد: فوتبال تیم ها خیلی بهم نزدیک شده و دیگر تیمی از پیش برنده نیست. گاهی هم اتفاقاتی رخ می دهد که غیر قابل پیش بینی است؛ نمونه اش در بازی نساجی – فولاد. تیم فولاد تا دقیقه 80 بازی را دو بر صفر پیش بود اما در دقایق پایانی نساجی 3 گل زد و بازی را برد. این می تواند یک درس خوب برای من و تیمم باشد. ما با همه توان در برابر پیکان بازی خواهیم کرد و تصورمان این خواهد بود که پیکان یک تیم بالای جدول است. برای کسب سه امتیاز این دیدار باید همانند دیدارهایی که در آن پیروز شدیم زحمت بکشیم و تلاش کنیم. و باید هوشمند و منطقی فوتبال کنیم.

ساکت در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در آستانه این دیدار گفت: اشکان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مسعود شجاعی هم به تازگی تمرینات را شروع کرده و حضورش در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما دیگر نفرات تیم سر حال و آماده هستند و همگی برای ارایه یک بازی خوب پرتلاش  و با جدیت آماده می شویم. بی تعارف این هفته ها هدف ما امتیاز گیری است و شاید به این بهانه بازی زیبا را هم قربانی کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان