//
کدخبر: ۲۷۲۵۲۷ //

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد وضعیت ذوب‌آهن به اینجا بکشد

فرشاد محمدی‌مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد این تیم در چهار بازی پایانی لیگ برتر بدشانس نباشد و نتایج خوبی بگیرد.

 هیچ‌کس فکر نمی‌کرد وضعیت ذوب‌آهن به اینجا بکشد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره بازی تیمش برابر فولاد که در نهایت با شکست ذوبی‌ها همراه شد، گفت: بازی سختی داشتیم و شرایط آب‌ و هوایی هم طوری بود که سختی‌های این بازی برای ما چند برابر شده بود، ولی با این حال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم که متأسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و این بسیار ناراحت‌کننده بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند، در این مورد تأکید کرد: اینکه من گل زدم زیاد مهم نیست و همه ما دنبال این بودیم که تیم نتیجه بگیرد، ولی متاسفانه شکست خوردیم. ما در این چند بازی واقعاً بدشانسی آوردیم. در بازی با شهر خودرو که در دقایق آخر گل خوردیم، در بازی با ماشین‌سازی اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد و در بازی با فولاد هم که باز در دقایق پایانی دروازه‌مان باز شد.

وی درباره قرار گرفتن ذوب‌آهن در پایین جدول و اینکه آیا آنها بابت سقوط احساس خطر نمی‌کنند، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه‌دار است و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که وضعیت تیم ما در لیگ امسال به اینجا کشیده شود. چهار بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم و چند پله خودمان را در جدول بالا بکشیم. فقط امیدوارم در چهار بازی باقیمانده بدشانس نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان