//
کدخبر: ۲۷۲۴۷۸ //

نقض قانون مسئول سازمان لیگ در لیگ یک!

اتفاقات عجیب و قریب همچنان در لیگ رخ می‌دهد.

نقض قانون مسئول سازمان لیگ در لیگ یک!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیروز و در بازی دو تیم رایکا بابل و آلومینیوم اراک، افراد ویژه‌ای در ورزشگاه حضور پیدا کردند. علاوه بر حضور ماموران ضددوپینگ، حسین زرگر به عنوان ناظر ویژه داوری و مهمتر از همه، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به عنوان ناظر ویژه بازی خود را به ورزشگاه هفت تیر بابل رساندند.

درحالی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط میزبان رعایت شده بود و تا قبل از سوت آغاز بازی در نیمه دوم هیچ مشکلی وجود نداشت، با فشار مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم، سهیل مهدی دست به اقدامی عجیب زد تا همه‌گان از این مقام مسئول عالی رتبه خورده بگیرند.

در صورتی که هواداران تیم رایکا بر روی ساختمان‌های اطراف ورزشگاه ایستاده و مشغول تماشای بازی بودند، مهدی با عنوان این موضوع که هواداران باید از بام خانه‌های اطراف ورزشگاه پائین بیایند سبب شد تا نیمه دوم با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شود. این اتفاق درحالی رخ داده که در پروتکل‌های بهداشتی نوشته شده که هواداران حق حضور در ورزشگاه را ندارند، نه اینکه از تماشای بازی بر روی بام خانه‌های اطراف ورزشگاه نیز ممنوع هستند!

نکته عجیب‌تر آنکه مهدی عنوان داشته در ۲ کیلومتری اطراف ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نباید هیچ هواداری وجود داشته باشد! قوانین سخت‌گیرانه و فی البداهه‌ای که گویا فقط در بابل اعمال شده و سبب شائبه‌هایی نیز شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان