//
کدخبر: ۲۷۲۴۵۸ //

حسینی: با حضور گل‌محمدی پرسپولیس همدل شد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمان گل محمدی بین بازیکنان و کادرفنی همدلی وجود دارد اما کالدرون با برخی نفرات اختلاف نظر داشت.

حسینی: با حضور گل‌محمدی پرسپولیس همدل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال حسینی درباره چهارمین قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه خالی مسجد سلیمان و بدون حضور هواداران اظهار داشت: هواداران یکی از قوی ترین بازوهای پرسپولیس هستند و وقتی آنها در ورزشگاه نیستند، کار برای ما خیلی سخت می‌شود. بچه های پرسپولیس با وجود کرونا و سایر مسائل خیلی آماده بودند و خیلی هم تلاش کردند. چهار هفته مانده به اتمام لیگ قهرمان شدیم که آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: هواداران قبل از کرونا همیشه کنار ما بودند و پس از شیوع کرونا که بحث تعطیلی لیگ مطرح شد، با همه جنگیدند‌. تلخ ترین بخش ماجرا این است که آنها نمی‌توانند در جشن قهرمانی شرکت کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره برنامه‌های کادرفنی این تیم برای چهار هفته باقی مانده لیگ گفت: تصمیم گیرنده اصلی یحیی گل محمدی و همکارانش هستند و فکر می‌کنم ادامه لیگ را هم جدی می‌گیرند. با همین وجود شرایط مان به دلیل آسیب دیدگی برخی بازیکنان سخت است و در دیدار با نفت مسجد سلیمان بازیکنان کمی در اختیار داشتیم.

حسینی درباره اینکه تا چه زمانی قصد بازی دارد، توضیح داد: من اکنون با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی توان پیش بینی کرد در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. همچنان در خدمت تیم هستم و هرجا بتوانم تلاش می‌کنم. همیشه گفته‌ام اگر به تمرین فردای تیم برسم یعنی همچنان می‌توانم فوتبال بازی کنم. در حال حاضر مهم ترین موضوع تمرین کردن است و اینکه روز به روز پیش برویم خیلی بهتر است تا اینکه اکنون بخواهیم درباره آینده صحبت کنیم.

وی درباره اطاعت کردن از دستور کادرفنی برای نیمکت نشینی‌اش و در اختیار تیم بودن خود گفت: سال ها فوتبال بازی کرده و همیشه هم فیکس بوده‌ام. آن سالی که در تیم ملی زمان کی روش  نیمکت نشین بودم و همین امسال هم در برخی بازی‌های پرسپولیس ذخیره بودم، به تصمیم کادرفنی احترام گذاشتم. تصمیم گیرنده سرمربی است و بازیکن هیچ وقت نمی‌تواند تصمیم مخالفی بگیرد. وی هرچه صلاح بداند بازیکن باید انجام بدهد. بازیکن هایی که بزرگ تر هستند باید بیشتر به تصمیم های سرمربی احترام بگذارند تا جوان ها الگو بگیرند.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا همچنان آرزوی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم پس از اینکه نتوانستیم در فینال دو فصل قبل لیگ قهرمانان قهرمان شویم، حسرت بزرگی روی دل ما ماند. تیم‌های عربی مانند الدحیل سرمایه گذاری زیادی انجام می‌دهند و نمی‌توانیم خود را با آنها مقایسه کنیم. همین حالا حریفان ما بازیکنان بزرگ دنیا را برای رقابت هایی که قرار است به شکل متمرکز در دوحه برگزار شود جذب می کنند. همین مسائل کار را برای تیم های ایرانی سخت می‌کند.

وی افزود: تیم های کشورمان داخل ایران هم مشکل دارند و هزینه‌های زیاد سبب شده تمام تیم ها بدهکار باشند. متاسفانه همین فشارها سبب می شود آنها نتوانند بازیکن خوب خارجی جذب کنند. لیگ ایران یکی از قوی ترین لیگ‌های آسیا است و بازیکنان باکیفیتی در آن حضور دارند. با این وجود رقابت با تیم هایی که سرمایه گذاری زیادی دارند برای ما سخت است. امیدوارم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کنند.

مدافع پرسپولیس درباره تفاوت پرسپولیس گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی گفت: بازیکنان ما اکنون خیلی همدل هستند و بچه ها کنار هم لذت می‌برند. کالدرون هم خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. وی مربی و بازیکن بزرگی بوده است اما با برخی بازیکنان اختلاف نظرهایی داشت و نمی دانست با آنها چگونه برخورد کند. البته در همان زمان هم بچه های ما زحمت کشیده و تلاش می کردند و به صدر جدول هم رسیدیم.

حسینی تصریح کرد: اکنون بازیکنان و کادرفنی کنار هم هستند و مربیان پرسپولیس بازیکنان شان را دوست دارند. گل محمدی و کادرش همیشه ما را حمایت کرده و پشت بچه ها هستند. با همدلی خاص به نتیجه خیلی خوبی رسیده ایم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. باشگاه هم  باید در راستای بازیکنان حرکت کند‌ تا مشکلات حل شود.

وی درباره اینکه آیا برای فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد، پاسخ داد: من قرارداد دارم. تکرار موفقیت و انجام دادن کار بزرگ تر خیلی سخت است. رقیبان هم با برنامه ریزی و هزینه کار را برای ما سخت تر می کنند. امیدوارم رسول پناه و سایر مسئولان باشگاه درک کنند پس از موفقیت ها کار دشواری پیش رو دارند. باید با یک برنامه ریزی دقیق از کادرفنی حمایت کنند. برآورده کردن نیازهای کادرفنی وظیفه باشگاه است و امیدوارم سال آینده پرقدرت تر کار کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره علاقه مندی مردم به خودش گفت: مردم همیشه به من لطف داشته و جبران این موضوع کار ما را سخت می کند. امیدوارم از من راضی باشند.

حسینی درباره اینکه آیا خودش هم جزو بازیکنانی بوده که رسول پناه به آنها گفته است باید ۴۰ درصد از طلب شان را ببخشند، اظهار داشت: من هم جزو همان نفرات هستم اما رسول پناه باید طلب بچه ها را پرداخت کند‌. از سال های گذشته مطالباتی داریم که قرار بود ایرج  عرب پرداخت کند که این کار انجام نشد. در زمان انصاری فرد هم این اتفاق نیفتاد. این دو مدیر طلب سال گذشته ما را جزو پول هایی که امسال دادند حساب کردند که به همین دلیل بازیکنان ناراحت هستند. اکنون هم رسول پناه می خواهد مشکل را حل کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان