//
کدخبر: ۲۷۲۳۹۷ //

دین محمدی: دروغ است که بگویم به نیمکت استقلال چشم ندارم

مربی تیم نساجی مازندران معتقد است همه استقلالی‌ها تلاش می‌کنند تا روزی سرمربی این تیم شوند.

دین محمدی: دروغ است که بگویم به نیمکت استقلال چشم ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس دین محمدی مربی تیم نساجی پس از تساوی تیمش برابر استقلال در گفتگو با خبرنگار ما صحبت‌های جالبی را به زبان آورد؛ او ابتدا درباره نرفتنش به تراکتور گفت: چون در تراکتور کار کرده بودم دوست داشتم به این تیم کمک کنم و جلساتی هم با مدیر عامل و سرپرست تیم داشتم که راهی تبریز شوم اما چون به نساجی تعهد داشتم و با دوستانم مشورت کردم، تصمین گرفتم که اینجا بمانم؛ البته اگر نیم فصل می‌بود شرایط فرق می‌کرد اما تصمیم گرفتم تا پایان فصل در نساجی حضور داشته باشم.

دین محمدی درباره دیدار با استقلال و روند شکست ناپذیری نساجی افزود: نظم و انضباط و تمرینات مرتبط باعث شده این تحول در تیم ایجاد شود و مطمئن بودیم به مرور زمان با رعایت اصول می‌توانیم نتیجه بگیریم؛ خوشبختانه شرایط بهتر شد و به لحاظ روحی روانی توانستیم بازیکنان را آماده کنیم و خداراشکر این نتایج به دست آمد.

مربی تیم نساجی درباره حضور پرشمار استقلالی در کادرفنی این تیم گفت: سخت بود مقابل تیمی بازی کنیم که چند سال در آن تیم زحمت کشیده بودیم، افتخارات زیادی کسب کردیم و از بچگی عاشق این تیم بودم؛ افتخاراتی که من در این تیم داشتم شاید عده‌ای نداشتند. بهترین بازیکن ماه آسیا، فینال آسیا گلزنی کردیم و افتخارات دیگری که به دست آمد. واقعا کار سخت و دشواری بود جلوی استقلال مربیگری کردن و سخت‌تر از دوران بازیکنی بود. شما هم در دوران مربیگری و هم بازیکنی تعهداتی داری که باید درست به آن عمل کنی چرا که نانی که به سفره می‌برم حلال باشد. با همه جدیت سر تمرینات تیم پیش از بازی حاضر می‌شدم تا تعهدم را نسبت به نساجی انجام دهم و باید با واقعیت کنار آمد که در تیمی هستی که رقیب تیم محبوب تو هست و باید با همه توان برای موفقیت تیم خودت تلاش کنی.

سیروس دین محمدی درباره حضورش در نیمکت استقلال گفت: شک نکنید چرا که هر چه بگویم نگاهی به نیمکت استقلال ندارم دروغ است؛ همه زحمت می‌کشیم که مربی یا سرمربی این تیم شویم. من زمان آقای مظلومی سابقه مربیگری در این تیم را داشتم و دیدم این مسئولیت چقدر سخت است. با اینکه تجربه زیادی در لیگ برتر و لیگ یک در این سالها به دست آوردم اما باید بگویم کار بسیار دشواری است که مسئولیت فنی استقلال و پرسپولیس را بپذیری اما دوست دارم سرمربی این بشوم و همه این آرزو را دارند.

بازیکن سابق استقلال درباره دست ندادن با فرهاد مجیدی هم افزود: من خودم شاید فکر کردم که در آن لحظه فرهاد می‌خواهد خودش را به رختکن برساند اما نرمال این است آدم باید همه چیز را در نظر بگیرد؛ من در اروپا میبینم پنج گل دریافت کرده تیم اما در پایان بازی به سمت نیمکت تیم حریف می‌رود. شاید هم طبیعی باشد چون فشار زیادی روی فرهاد بود و مستقیم به رختکن رفت تا از حاشیه به دور باشد اما اگر بدون شک می‌آمد بهتر بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان