//
کدخبر: ۲۷۲۳۱۱ //

عبدی رکورد علیپور و طارمی را می‌خواهد!

مهدی عبدی که روز گذشته موفق به گلزنی شد، امیدوار است که با ثبت سه گل دیگر به آمار مهدی طارمی در فصل اول حضور برسد.

عبدی رکورد علیپور و طارمی را می‌خواهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدی پدیده بی چون و چرای پرسپولیس در لیگ نوزدهم بوده است. آقای گل تیم های پایه سرخپوشان که در بازی دربی توسط گابریل کالدرون وارد زمین شد و در کمال تعجب چند دقیقه بعد توپ را از سیدحسین حسینی عبور داد و پرسپولیس را به یک پیروزی مهم در مقابل تیم آندره استراماچونی رساند.

بعد از آن عبدی باتوجه به حضور جونیور براندائو و سپس استوکس و اسوگوآنا اغلب نیمکت نشین بود و در بازی با پیکان هم از زمین اخراج شد تا بسیاری تصور کنند که درخشش در دربی یک جرقه بوده است. اما او در دوره بعد از کرونا دوباره در قامت یک گلزن ظاهر شد تا توانایی هایش را به رخ بکشد.

این مهاجم 19 ساله دو گل در بازی با پیکان به ثمر رساند و عامل برتری سرخ ها شد و یک گل هم روز گذشته در برابر نفت مسجدسلیمان زد که این گل هم تاثیر مستقیم در کسب سه امتیاز حساس این بازی داشت و قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را هم مسجل کرد تا کلکسیون گل های مهم این بازیکن تکمیل شود.

عبدی با 4 گل چهارمین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و همین درخشش سبب شد تا شباهت هایی بین فصل نخست عبدی با استارت کار مهدی طارمی و علی علیپور به وجود بیاید. طارمی در فصل نخست بازی برای سرخ ها باتوجه به غیبت یک مهاجم گلزن در این تیم و بی انضباطی محمدعباس زاده، خیلی زود فیکس شد و توانست تا پایان فصل 7 گل در لیگ برتر بزند. علی علیپور البته در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شد و دو گل در لیگ چهاردهم زد اما در نخستین فصل کاملش پنج گل به ثمر رساند.

حالا مهدی عبدی این فرصت را دارد که باوجود تعداد بازی بسیار کمتر نسبت به این دو مهاجم رکورد آن ها را بزند. همین انگیزه برای او و البته انگیزه آقای گلی برای علیپور شاید سبب شود تا در چهار بازی آینده هم پرسپولیسی ها به چیزی جز پیروزی نیاندیشند. البته نکته مهم تر از رکوردزنی درباره عبدی این است که راه طارمی و علیپور را برود و به دور از غرور، پیشرفت کند و با تمرین، به مهاجمی گلزن تبدیل شود اما با این آمار می‌توان گفت که شاید آقای گل جدید پرسپولیس بازهم از قراخیل ظهور کرده باشد!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان