//
کدخبر: ۲۷۲۱۵۴ //

واکنش بتزیکن نساجی به حرف های زکی پور

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید زودتر از زکی پور به توپ رسیده و اصلا خطایی روی این بازیکن انجام نداده است.

واکنش بتزیکن نساجی به حرف های زکی پور
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا دهقانی وینگر سرعتی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با دیدار شب گذشته برابر استقلال تهران که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، در گفتگو با "ورزش سه" اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوب اما سختی بود، به خصوص در دقایق آخر که فشار زیاد شده بود. دو تیم می خواستند برنده بازی باشند و نمی خواستند دست خالی از زمین مسابقه خارج شوند.

او با تمجید از نمایش تیمش اضافه کرد: خدا را شکر ما یک بازی منطقی و با برنامه هم در دفاع  و هم حمله داشتیم. موقعیت های خوبی خلق کردیم که با بدشانسی تبدیل به گل  نشد. فوتبال خوبی و زیبایی شد و تمام کسانی که بازی را دیدند، فکر می کنم لذت برده باشند. خدا را شکر که توانستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و بازنده بازی نبودیم؛ هر چند به نظرم اگر اتفاقات بازی به نفع ما رقم می خورد، می توانستیم سه امتیاز را هم بگیریم.

دهقانی که یکی از بازیکنان حاضر در صحنه جنجالی انتهایی بازی بود، درباره اینکه آیا برخورد او با مدافع چپ استقلال زکی پور خطای پنالتی بوده یا خیر، عنوان کرد: در آن صحنه زودتر به توپ رسیدم. وقتی بازیکن استقلال با سینه اش توپ را کنترل کرد، توپ جلوتر از او افتاد و من زودتر به توپ رسیدم. بعد بازیکن استقلال به من خورد و به زمین افتاد. اصلا برخوردی نبود و خود بازیکن استقلال به صورت عمدی خودش را به من زد. من اصلا حرکتی انجام ندادم و دست هایم هم باز بود. امروز هم که نظرات کارشناسان داوری را می خواندم، گفته بودند که اصلا خطایی نبوده است.

زکی‌پور در مصاحبه خود در رابطه با این برخورد اینطور حرف زده است: «بعد از آن صحنه من خودم با بازیکن نساجی صحبت کردم و گفتم که خطا انجام شده و جالب بود که خود او نیز قبول داشت. دهقانی خودش به من گفت خطا کرده و باید پنالتی اعلام می شد اما نظر داور این بود و نمی دانم چرا خطا را نگرفت.»

رضا دهقانی در واکنش به این حرف های زکی پور تاکید کرد و گفت:  نه اینطور نیست. من اصلا با ذکی پور صحبت نکردم. وقتی خطایی مرتکب نشده  ام، چرا باید به بازیکن حریف بگویم روی تو خطا کرده ام. در آن صحنه اصلا خطایی انجام ندادم و زودتر از بازیکن استقلال به توپ رسیدم. بازیکن استقلال وقتی دید به توپ نمی رسد، خودش را به زمین انداخت تا داور را به شک بیاندازد و پنالتی بگیرد. خوشبختانه اما داور با تیزهوشی این صحنه را دید و تصمیم درستی گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان