//
کدخبر: ۲۷۲۱ //

استقلال خوزستان تیمِ منصوریان را برد به این دلیل!

پورموسوی گفت: بازیکنانم بدون توجه به مشکلات مالی با دل و جان خود برای شادی مردم خوزستان بازی می کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، سیروس پورموسوی درباره پیروزی استقلال خوزستان مقابل استقلال گفت: قبل از اینکه وارد مباحث فنی بشوم، باید از  رسانه‌ها به دلیل پیگیری مشکلات مالی استقلال خوزستان تشکر کنم چرا که این پیگیری ها سبب شد مسئولان استان به مشکلات ما رسیدگی کنند. این برد را هم به رحیم زهیوی و شریعتی استاندار خوزستان تقدیم می‌کنم چراکه در صورت حمایت نکردن وی تیم ما منحل می شد. 

 

وی افزود: خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.  با احترامی که برای قلعه‌نویی و تیمش قائلم، اعتقاد دارم در بازی با تراکتورسازی به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

 

پورموسوی با اشاره به نقش دستیارانش در این پیروزی تصریح کرد: بعد از بازی با تراکتورسازی در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کردم. با این وجود دستیارانم در طول هفته روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردند که باید از آن ها تشکر ویژه کنم.  بازیکنانم به بهترین شکل آماده بازی با استقلال شده بودند و دیدید که بازی خوبی ارائه کردیم. یک گل سالم ما را هم به اشتباه آفساید گرفتند.

 

وی در مورد آینده استقلال خوزستان بیان کرد: مشکلات مالی باشگاه همچنان پا برجا است. هفته گذشته یک میلیارد تومان به حساب استقلال خوزستان واریز و این پول به صورت محدود بین 40 نفر تقسیم شد. بازیکنانم تصمیم گرفته‌‌اند با دل‌ و جان برای مردم خوزستان بازی کرده و نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنند. تلاش می‌کنیم با ادامه این روند در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

پورموسوی درباره این که آیا دلیل تحول استقلال خوزستان فنی است یا مالی، اظهار داشت: کل پولی که در این فصل به حساب باشگاه واریز شده 2.5 میلیارد تومان بوده است. یک میلیارد و نیم در هفته پنجم واریز شد که آن را بین همه تقسیم کردیم و یک میلیارد هم هفته قبل گرفتیم که نحوه تقسیم آن را هم گفتم. مشکلات مالی ما پا برجاست اما بازیکنانم بدون توجه به این امر برای شادی مردم هم قسم شده‌اند. فوتبال تنها دلخوشی مردم خوزستان است. مسئولیت سنگینی روی شانه‌ بازیکنان استقلال خوزستان است و آن ها با قلبشان برای مردم بازی می کنند.

 

سرمربی استقلال خوزستان درمورد این که آیا محرومیت هواداران استقلال در ریسک وی برای استفاده از سه مهاجم تاثیر داشته یا خیر، تصریح کرد: دنبال بازی تهاجمی هستیم و این مسئله ارتباطی به غیبت تماشاگران در ورزشگاه ندارد. در نیم‌فصل اول هم تیم تهاجمی بودیم و به خاطر همین هم تعداد گل‌های زده‌ استقلال خوزستان زیاد است و هم زیاد گل می خوریم. به هر حال سعی می‌کنیم با ارائه فوتبال تهاجمی کاری کنیم تماشاگر از تماشای بازی ما لذت ببرد و از طرفی خود بازیکنان از فوتبالی که بازی می‌کنند لذت ببرند. البته امیدواریم که در نیم‌فصل دوم زیبا بازی کردن‌مان همراه با برد باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان