//
کدخبر: ۲۷۱۹۲۷ //

بیانی: استقلال می‌تواند به نایب قهرمانی امیدوار باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حرف و حدیث‌های اخیر برای جانشینی فرهاد مجیدی موجب از بین رفتن تمرکز سرمربی آبی‌پوشان می‌شود که در این راستا، مسوولان استقلال باید از سرمربی خود حمایت کنند.

بیانی: استقلال می‌تواند به نایب قهرمانی امیدوار باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ بیانی اظهار داشت: استقلال شانس بالای برای قهرمانی در جام حذفی دارد و اکنون آرامش مهمترین نیاز آنان است.

وی افزود: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و باید به او کمک کرد تا بتواند در استقلال به موفقیت برسد و مدیران این تیم نباید اجازه دهند، حاشیه‌ای برای آبی‌پوشان شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر حرف و حدیث‌هایی برای جانشینی مجیدی مطرح شده است که این باعث می‌شود تمرکز او به هم بخورد. مسوولان استقلال با تکذیب شایعات، باید از سرمربی خود حمایت کنند.

بیانی تصریح کرد: استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان به نظم تیمی رسید و توانست با دو گل به برتری برسد تا همچنان امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

وی تاکید کرد: استقلال یک بازی معوق با پارس جنوبی جم دارد که در صورت کسب سه امتیاز کامل می‌تواند به نایب قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و استقلالی‌ها از همین حالا باید به فکر لیگ آینده باشند. قرارداد بازیکنان تاثیرگذار را تمدید کرده و با جذب چند مهره درجه اول، تیمی مدعی را روانه مسابقات کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان