//
کدخبر: ۲۷۱۷۰۹ //

دیدار طلایی‌پوشان در حضور سرمربی تیم ملی/ بازی حساس ذوب‌آهن با فولاد

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به ترتیب با صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان دیدار می‌کنند.

دیدار طلایی‌پوشان در حضور سرمربی تیم ملی/ بازی حساس ذوب‌آهن با فولاد
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲ و ۳ مرداد ماه برگزار می‌شود که تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان به ترتیب با تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان بازی دارند.

طلایی‌پوشان روز پنج‌شنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان صنعت نفت آبادان هستند، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز در ادامه بررسی شرایط بازیکنان فوتبال قرار است روز ۵ شنبه در اصفهان و در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا کند.

اسکوچیچ همچنین قرار است علاوه بر تماشای دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان نشستی را با امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان برگزار کند تا در خصوص مسائل مختلف با وی به گفت‌و‌گو بپردازد.

سعید الهویی، مربی سپاهان اصفهان تنها محروم این تیم است و استنلی نیز با توجه به نظر کادر فنی بازی خواهد کرد؛ در تیم صنعت نفت بختیار رحمانی و فاخر تهامی این روزها به دلیل بیماری در تمرینات صنعت نفت شرکت نمی‌کنند، همچنین مصطفی احمدی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می‌دهد.

ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی نیز روز پنج‌شنبه باید در خوزستان به مصاف فولاد برود، سبز‌پوشان در رده‌های پایین جدول حضور دارند و کمی خطر سقوط را حس می‌کنند اما در مقابل فولاد برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی تلاش می‌کند؛ ذوب‌آهن می‌تواند با متوقف کردن فولاد در این دیدار به سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی کمک کند.

قاسم حدادی‌فر که در بازی قبلی کارت قرمز گرفت، تنها محروم ذوب‌آهن در این دیدار است و فولاد محرومی برای این دیدار ندارد؛ آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد که به تازگی در تمرینات حضور یافته، پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین می‌کند و امکان حضور در این بازی را دارد.

سپاهان با کسب ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول حضور دارد؛ ذوب‌آهن نیز با ۲۵ امتیاز یازدهم است و فولاد خوزستان با ۳۹ امتیاز در رده ششم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان