//
کدخبر: ۲۷۱۶۵۲ //

قائدی، کلافه از طلسم ۱۷۳ روزه(عکس)

ستاره خط حمله استقلال مقابل نساجی امیدوار است طلسم 173 روزه خود در گلزنی را بشکند.

مهدی قایدی

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی قائدی این روزها فشارهای عجیبی را تحمل می کند. بعد از آنکه شیخ دیاباته و ارسلان مطهری مقابل صنعت نفت آبادان موفق به گلزنی شدند و در جدول گلزنان با 9 گل به مهدی قائدی رسیدند، حالا همه در انتظار باشوی استقلال هستند.

 

آخرین باری که قائدی در ترکیب استقلال پایش به گلزنی باز شده به دیدار با نفت مسجدسلیمان در روز 12 بهمن ماه 1398 برمی گردد. البته که مدتی بعد از آن مسابقه لیگ برتر چند ماه تعطیل شد اما از زمان شروع دوباره بازی ها نیز قائدی نتوانسته برای استقلال گلی به ثمر برساند. قائدی البته در بازی های اخیر و به خصوص دیدار با تراکتور بدشانس هم بوده که توپ هایش با درخشش دروازه بان های حریف به گل تبدیل نشده اما به هر حال امید دارد این طلسم مقابل نساجی شکسته شود.

 

این مهاجم تکنیکی تاکنون با 9 گل زده و 8 پاس گل یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ نوزدهم به شمار می رود و حالا امید دارد در بازی روز پنجشنبه طلسم 173 روزه گل نزدن خود را بشکند و بالاخره به جمع 10 گله های لیگ بپیوندد. اتفاقی که دور از دسترس نیست . قائدی این روزها بی توجه به انتقادها کارش را در تمرینات با انگیزه بالا جلو می برد و به امید روزهای خوب آینده تلاش می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان