//
کدخبر: ۲۷۱۶۳۲ //

درگیری هواداران سپاهان با قلعه‌نویی صحت ندارد

سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را پیرامون برخی اتفاقات رخ داده در فضای مجازی، ارائه کرد.

درگیری هواداران سپاهان با قلعه‌نویی صحت ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدتی است که در فضای مجازی انتقادات و اعتراضات زیادی نسبت به عملکرد تیم فوتبال سپاهان توسط هواداران منتسب به این تیم مطرح می‌شود و این ماجرا تا آنجا پیش‌رفته که شایعاتی نیز در خصوص درگیری تعدادی از هواداران سپاهان با امیرقلعه‌نویی در اصفهان شنیده می‌شود.

سیدعلی پزشک در مورد شایعه درگیری سرمربی سپاهان با هواداران این تیم به خبرنگار گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. چنین اتفاقی نیفتاده و من آن را تکذیب می‌کنم.

پزشک در مورد اینکه متن منتشرشده توسط یک لیدر منتسب به سپاهان در فضای مجازی حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشت، عنوان کرد: از کجا معلوم این افراد لیدر سپاهان باشند؟ از کجا معلوم که این نوع صفحات و سایت‌ها واقعی باشند؟ هرکسی می‌تواند به اسم لیدر هر تیمی در فضای مجازی مطلبی بنویسد. آیا مطمئن هستید که این افراد سپاهانی واقعی هستند؟

سخنگوی باشگاه سپاهان با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای را تشکیل داد که خروجی آن بیانیه‌ای بود که روز گذشته منتشر کردیم. از همه دوستداران و علاقه‌مندان به سپاهان درخواست کردیم که به کم شدن حاشیه‌ها کمک کنند. قویا از امیرقلعه‌نویی، کادرفنی و تیم حمایت کردیم. باید همه همدل و همسو بشویم تا بتوانیم در بازی‌های آینده حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

وی افزود:‌مرجع هواداران ما، کانون هواداران سپاهان است که بیانیه‌ای را منتشر و از همه هواداران درخواست حمایت کرد.

متن بیانیه کانون هواداران باشگاه سپاهان به شرح زیر است:

13

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان