//
کدخبر: ۲۷۱۵۹۵ //

سعادتمند: در بدترین زمان ممکن به استقلال آمدم

مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد در بدترین زمان ممکن به این باشگاه آمده است.

سعادتمند: در بدترین زمان ممکن به استقلال آمدم
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد سعادتمند درباره شرایط خود اظهار داشت: من خوبِ خوب هستم. هفته گذشته دو تست کرونا دادم که هر دوی آنها منفی بوده است.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: از بچه‌های تیم و کادر فنی تشکر می‌کنم. ما در این مدت در اهواز و آبادان بازی کردیم و هفت روز دیگر در جم به میدان می‌رویم. هوای آبادان 51 درجه بود و ادارات این شهر چند روز تعطیل بود. خوشبختانه اعضای تیم کار را مدیریت کردند. از مردم خوب و خونگرم بوشهر و خوزستان و نیز از بازیکنان بابت این پیروزی تشکر می‌کنم. پس از یک ماهی که درگیر کرونا بودیم، الان بیشتر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و آنها به تمرینات خود ادامه می‌دهند. البته مجوز بازی عارف غلامی و سیاوش یزدانی صادر نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شائبه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه تصریح کرد: وقتی در گذشته می‌گفتند پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته شده است، یعنی تیم نمی‌توانست بازیکن بگیرد. وقتی می‌گویند تا زمان پرداخت می‌توانید فعالیت نقل‌وانتقالاتی داشته باشید، شرایط متفاوت است. بدهی ما زیاد است و مدت سررسید همه آنها شده دوره ما. بسیاری از پرونده‌ها از گذشته بر ما تحمیل شده است، اما نباید فضایی ایجاد کنیم که سعادتمند حتماً بگوید تیم محروم شده و همیشه غصه بخوریم. هرچند برخی از مشکلات طاقت‌فرساست، اما امیدوارم آنها را حل کنیم. شرایط سخت است و پرداخت 600 هزار دلار در وضعیت کرونا، تحریم‌ها و شرایط اقتصادی سخت است. ما آمده‌ایم تا مشکلات را حل کنیم. به هواداران می‌گویم نمی‌گذاریم این محرومیت‌ها عملی شود، حتی اگر از خودشان کمک بگیریم. 

سعادتمند درباره پرونده‌های فوری آبی‌ها خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) با فیفا مکاتبه داشتیم 210 هزار دلار باقیمانده ما نزد فیفا را از این محل پرداخت کنیم. 138 هزار دلار را با کمک هیئت مدیره تأمین می‌کنیم تا از این بابت دچار مشکل نشویم. کار ما مشکل است، اما فرصت داریم و امیدوارم مشکلات را برطرف کنیم. دوستان اصرار دارند بگویند ما دروغ گفتیم، اما از روز اول به خدا قسم خوردیم که با هواداران صادق باشیم. برخی دوست دارند بگویند استقلال محروم شده و فاتحه تیم خوانده شده است که این وضعیت قشنگ نیست. شفر 600 هزار دلار طلبکار است که 25 روز برای آن فرصت داریم. تاریخ سایر پرونده‌ها از جمله، کولی، ساشا شفر، استراماچونی و باشگاه پاختاکور مشخص نشده است.

وی راجع به کسر امتیاز از استقلال در صورت رسیدن پرونده بعدی بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم کار به آنجا برسد. ما بیش از 48 طلبکار داخلی داریم که پرداخت مطالبات‌شان رقم سنگینی است و از هفته آینده برای کسب مجوز حرفه‌ای، باید با آنها مذاکره کنیم. خیلی از این طلبکاران، استقلالی اصیل هستم و از آنها می‌خواهم مطالباتی را که مثلاً چهار  سال مانده، ببخشند یا تخفیفی اساسی بدهند. تلاش می‌کنیم کار را به جایی برسانیم که بگوییم از صفر شروع می‌کنیم. تمام دغدغه ما آینده باشگاه است که فعلاً داریم کارهای گذشته را انجام می‌دهیم. اکثر دوستان می‌گویند چرا این مشکلات بزرگ را ساده می‌گیرید. هواداران می‌دانند با توجه به کرونا، نرخ ارز، بدهی‌های گذشته و آرای صادره علیه باشگاه، در بدترین زمان ممکن آمدیم. استقلال باشگاه بزرگی است و من فردی امیدوارم. با توکل به خدای مهربان، نفس گرم هواداران و دوستان برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم به نقطه صفر برسیم. با این حال اوضاع ما از لحاظ رقم دلاری بدهی‌ها از پرسپولیس بهتر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مذاکره با آندره‌آ استراماچونی گفت: رقم شکایت او سنگین است. با این حال دفاعیات خود را ارسال کردیم و طی مذاکراتی که داشتیم، قرار شد نشستی با هم داشته باشیم و روی رقمی به توافق برسیم تا استقلال از تفاوت نرخ ارز متضرر نشود. پرونده او یک میلیون و 800 هزار یوروست که اگر در باشگاهی شروع به فعالیت کند، پول سال دومش را نباید بدهیم. اگر شفر هم امسال با بنی‌یاس قرارداد نمی‌بست، باید بیش از یک میلیون دلار به او می‌دادیم.

سعادتمند در مورد اوضاع داریوش شجاعیان و غیبت او در لیست آبی‌پوشان اظهار داشت: امروز و روز گذشته با نبی صحبت کردم و نامه‌ای در همین راستا به سازمان لیگ نوشتیم. شجاعیان به دلیل پارگی رباط صلیبی از لیست ما خارج شد و این برای زمانی است که فصل جدید از مرداد آغاز می‌شد. نمی‌توانیم به بازیکن سالم بگوییم تو را از لیست خارج کردیم و باید صبر کنی تا فصل جدید آغاز شود. این استعدادسوزی محسوب می‌شود. به سهیل مهدی زنگ و پیامک زدم که پاسخی نداد. رضا آذری و مرتضی تبریزی رباط صلیبی پاره کرده‌اند و یزدانی و غلامی هم مجوز تمرین ندارند. شاید شجاعیان در هفته‌های باقیمانده لیگ برتر در مسابقات بدرخشد و به تیم ملی دعوت شود. چرا این حق را از او می‌گیریم؟

وی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی استقلال خاطر نشان کرد: از هفته گذشته مذاکرات اولیه را شروع کردیم و از هفته آینده تمدیدها را آغاز خواهیم کرد. ما شاکله تیم را حفظ می‌کنیم و هواداران نگران نباشند. به آنها می‌گویم تلاش می‌کنیم صادقانه برخورد کنیم و در مذاکرات، عقد قرارداد و پرداختی‌ها، هیچ پشت پرده‌ای نداریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان