//
کدخبر: ۲۷۱۵۳۲ //

تصمیم پپ گواردیولا، دقیقا عکس زیدان!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد قرار نیست به بازیکنانش استراحت بدهد.

تصمیم پپ گواردیولا، دقیقا عکس زیدان!
به گزارش فرتاک نیوز،

نزدیک به سه هفته دیگر دیدار برگشت لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار می شود. دیشب زین الدین زیدان بعد از آخرین بازی رئال در لالیگا اعلام کرد مدتی به تیمش استراحت خواهد داد، اما پپ گواردیولا مدعی شد چنین قصدی ندارد و تمرینات سیتی ادامه خواهد یافت.

پپ گواردیولا گفت: "خیر، ما بعد از بازی با واتفورد تنها دو روز استراحت خواهیم داشت، اما پس از این دوره دو هفته تمرین برگزار خواهیم کرد. ما می خواهیم برای دو بازی آخر تغییراتی ایجاد کنیم و سعی می کنم کاری کنم همه بازی کنند. من از روند آماده سازی برای بازی رئال مادرید و فصل بعد بسیار هیجان زده ام. وقتی این هیجان و احساسات آتشین در من پس از پیروز شدن و شکست خوردن از بین برود، مشکلی رخ خواهد داد."

پپ گواردیولا در مورد آینده و احتمال جدایی از منچسترسیتی گفت: من "هرگز پنج سال متوالی در یک باشگاه نبوده ام. چالش من این است که خودم را ثابت کنم و سیتی قادر باشد سطح فصول گذشته را حفظ کند. ماندن در یک سمت برای مدت طولانی بسیار دشوار است. فقط به باشکاه های دیگر نگاه کنید، حضور در فصل پنجم در سیتی باعث افتخار من می شود و من از کادر فنی نیز تشکر کنم، زیرا این روند به نتایج بستگی دارد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان