//
کدخبر: ۲۷۱۱۵۹ //
نیروی زمینی- ملوان بندرانزلی؛

دریانوردان به ساحل رسیدند/ روز دشوار استقلالی معروف در برابر مربی کهنه‌کار

فرتاک، دو تیم نیروی زمینی و ملوان بندرانزلی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف هم می‌روند.

دریانوردان به ساحل رسیدند/ روز دشوار استقلالی معروف در برابر مربی کهنه‌کار
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد دیداری بسیار حساس بین تیم‌های نیروی زمینی و ملوان خواهیم بود، دو تیمی که باید راس ساعت 19/40 دقیقه در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم بروند.

 نیروی‌زمینی و ملواندر حالی در هفته سی‌ام باید به رقابت بپردازند که طی سه هفته گذشته شرایط بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر را سپری کرده‌اند. ملوانی‌ها بعد از حضور اکبر میثاقیان در سه بازی گذشته خود دارای دو پیروزی و یک تساوی شده و با کسب 7 امتیاز توانسته‌اند شرایط بسیار بد خود را تا حدودی بهتر کنند و امیدوار باشند در این بازی که با یکی از حریفان مستقیم خود خواهند داشت، سه امتیاز شیرین کسب کنند تا بیشتر از قبل امیدوار به بقا در لیگ یک باشند.

 اما در آن سوی میدان نیروی زمینی قرار دارد، تیمی که در سه هفته گذشته خود تنها دو امتیاز کسب کرده تا وضعیت برای آنها بسیار وحشتناک و نگران کننده پیش برود و اگر در این بازی نیز نتوانند امتیاز لازم را کسب نمایند، آن وقت است که باید گفت چهار هفته کابوس‌وار در انتظار آنها خواهد بود.

 شاگردان روانخواه تا قبل از این بازی با کسب 29 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشتند و ملوان بندزانزلی نیز با کسب 31 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده است و اینجاست که وقتی به شرایط دو تیم نگاه می‌اندازیم متوجه می‌شویم که این بازی تا چه اندازه برای هر یک از آنها دارای اهمیت می‌باشد.

باید دید که ایا امید روانخواه مربی استقلالی نیروی زمینی می‌تواند در این بازی دشوار برابر اکبر میثاقیان مربی کهنه کار فوتبال کشور با برتری زمین را ترک کند یا این که نتیجه ای متفاوت را از این تیم شاهد خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان