//
کدخبر: ۲۷۱۰۳۶ //

زمان بازگشت تماشاگران فوتبال انگلیس به ورزشگاه‌ها

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها از ماه اکتبر خبر داد. بوریس جانسون که نظرات متفاوتی نسبت به مقامات دیگر کشورها برای مبارزه با کرونا می‌داد، پیش از این خود مبتلا به کرونا شده است و شرایط سختی را در بیمارستانی که در آن بستری شده بود، پشت سرگذاشت.

زمان بازگشت تماشاگران فوتبال انگلیس به ورزشگاه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در نقاط مختلف جهان و به خصوص در 5 لیگ معتبر اروپا بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه برگزار می‌شود.

نبود تماشاگران تاثیر محسوسی در جذاب این مسابقات داشته است و لیگ‌های مختلف امیدوار هستند تا با رعایت شرایطی بتوانند با محدودیت از حضور تماشاگران در ورزشگاه بهره ببرند.

غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها عملا بر روی مباحث مربوط به بلیت فروشی، جذب اسپانسرهای مختلف و حق پخش تلویزیونی اثر گذار بوده است و لیگ‌ها و تیم‌های حاضر در آن برای جلوگیری از ورشکستگی به دنبال راهکار حضور تماشاگران در استادیوم‌ها هستند.

به نقل از گل، در همین رابطه بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به اظهار نظر درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها پرداخت.

وی اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند از ماه اکتبر (در حدود مهرماه) هواداران را به ورزشگاه‌ها بازگردانند.

بوریس جانسون که نظرات متفاوتی نسبت به مقامات دیگر کشورها برای مبارزه با کرونا می‌داد، پیش از این خود مبتلا به کرونا شده است و شرایط سختی را در بیمارستانی که در آن بستری شده بود، پشت سرگذاشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان