//
کدخبر: ۲۷۱۰۳۰ //
فنونی‌زاده: برانکو فقط دنبال حقش است

تیم‌های دوم تا ششم منتظر کسر امتیاز پرسپولیس هستند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تیم دوم تا ششم جدول منتظر هستند تا از پرسپولیس امتیاز کسب شود و به خاطر همین بازی می‌کنند.

تیم‌های دوم تا ششم منتظر کسر امتیاز پرسپولیس هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی فردای پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی ۴۸ ساعت عقب افتاد که به نفع فولاد شد اما در کل نکونام تیم خوبی دارد که برای سهمیه می‌جنگد. امیدوارم که این بازی برای پرسپولیس ختم به خیر شود.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در نهایت پیروز شود تا کار قهرمانی تمام شود. پرسپولیس اگر می‌خواهد فولاد را ببرد باید مانند بازی با ماشین‌سازی بجنگد. در نهایت فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه دو بر یک فولاد را شکست می‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم پرداخت مطالبات برانکو و احتمال محرومیت سرخپوشان گفت: برانکو برای پرسپولیس زحمت کشیده و فقط دنبال حقش است. بدون هیچ کم و کاستی باید طلب او را بدهند. البته اگر منابع مالی فراهم نیست برانکو هم باید کمی کوتاه بیاید و پولش را به صورت اقساطی بگیرد.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را تهدید می‌کند. از تیم دوم تا ششم جدول منتظر هستند تا از پرسپولیس امتیاز کسب شود و به خاطر همین بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: البته تلاش این تیم‌ها بی‌فایده است. همانطور که رسول‌پناه قول داده بود باید پول برانکو را بدهند. البته وضع مالی هم خراب است ولی هر طور شده باید این پول پرداخت شود تا خطری پرسپولیس را تهدید نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان