//
کدخبر: ۲۷۰۹۵۵ //

کامیابی‌نیا: اگر گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، می‌تواند مانند برانکو قهرمانی‌های زیادی برای پرسپولیس بیاورد

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند در سال‌های آینده نیز در فوتبال ایران پرچمداری و یکه‌تازی کنند.

کامیابی‌نیا: اگر گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، می‌تواند مانند برانکو قهرمانی‌های زیادی برای پرسپولیس بیاورد
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال کامیابی‌نیا درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست ماشین‌سازی و اینکه به نظر می‌رسد قهرمانی سرخپوشان قطعی شده است، اظهار داشت: خدا را شکر با تیم دوم جدول فاصله‌ای 14 امتیازی ایجاد کردیم و خوشبختانه توانستیم پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و فکر می‌کنم تا الان، 80 درصد از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم. تمام هدف ما این است که در شش بازی پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم و از لحاظ امتیازی هم رکورد بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند فصل آینده هم برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد: طرز تفکر بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، رسیدن به موفقیت‌های بزرگ است و اگر در زمینه کادر فنی، مدیریت و بازیکن ثبات ایجاد شود، قطعاً می‌توان به موفقیت رسید. اگر از این تیم و بازیکنان حمایت شود، پرسپولیس سال‌ها می‌تواند در فوتبال ایران پرچمداری کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مشکلات مالی باشگاه که باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده بود، خاطرنشان کرد: معمولاً در این چند سال در برخی مواقع، چنین مشکلاتی وجود داشته است، اما بازیکنان هر زمان وارد زمین شدند، فقط به موفقیت پرسپولیس فکر کردند و این‌گونه نبود که مشکلات مالی روی عملکرد ما تأثیر منفی بگذارد. به‌هرحال اکثر بازیکنان حرفه یا شغل دیگری ندارند و روی پولی که قرار است از باشگاه بگیرند، حساب می‌کنند. وقتی پرداختی‌ها دیر می‌شود، طبیعتاً ممکن است بازیکنان دچار مشکل شوند.

کامیابی‌نیا در واکنش به نگرانی هواداران پرسپولیس بابت احتمال جدایی برخی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم در پایان فصل به تسنیم گفت: این تیم چند سال است که کمترین تغییرات را داشته و بازیکنان هم با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. حیف است بازیکنی از پرسپولیس جدا شود و امیدوارم هیچ بازیکنی از تیم ما نرود تا فصل آینده، پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم. اگر هم قرار شد بازیکنی را از دست بدهیم، باشگاه باید خیلی سریع و با توجه به خواسته‌های کادر فنی، به فکر جذب بازیکن جدید باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر، بیان کرد: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و با کمال میل در این تیم خواهم ماند. پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم اظهار داشت: بیرانوند شخصیت جالبی دارد. ما از زمان نفت تهران با یکدیگر همبازی بودیم و چهار سال در پرسپولیس کنار هم بودیم که سال‌های بسیار شیرین و پُرافتخاری بود. علیرضا در این چند سال زحمت زیادی برای ما کشید و تلاش کرد در فوتبال به موفقیت برسد. آرزو می‌کنم بیرانوند در فوتبال اروپا پیشرفت کند و بهترین عملکرد را داشته باشد.

کامیابی‌نیا در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی که در اواسط فصل جانشین گابریل کالدرون شد، تصریح کرد:‌ من در نفت تهران هم شاگرد آقا یحیی بودم و گل‌محمدی جزو مربیان بادانش فوتبال ایران است. او ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و امیدوارم این مربی همیشه حمایت شود. اگر گل‌محمدی در پرسپولیس بماند، می‌تواند مانند برانکو قهرمانی‌های زیادی برای پرسپولیس بیاورد.

وی با اشاره به دیدار سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خاطر نشان کرد: فولاد تیم خوبی است و در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته. آنها به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی هستند، اما ما هم می‌خواهیم با پیروزی در این بازی، تا حدود زیادی قهرمانی‌مان را قطعی کنیم. امیدوارم در نهایت در این دیدار هم برنده از زمین خارج شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان