//
کدخبر: ۲۷۰۸۸۴ //

افاضلی: قانون در مقابل استقلال، خم شد!

سرمربی سابق پارس جم با حضور در باشگاه ماشین سازی کارش با در دیدار مقابل ذوب آهن آغاز خواهد کرد .

افاضلی: قانون در مقابل استقلال، خم شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

هومن افاضلی که هفته پیش با پارس میهمان سپاهان بود امروز اولین بازی هفته را بازهم در همین شهر بعنوان سرمربی ماشین آغاز کرد. او می‌گوید: کارم را امروز به عنوان سرمربی ماشین سازی آغاز کرده ام و برای بازی با ذوب آهن در اصفهان به سر می بریم.

افاضلی در مورد دلیل اصلی جداییش از پارس جنوبی گفت: من در پارس مسئولیتی ندارم ولی احساساتم نسبت به آن تیم تغییری نکرده است و پارس مثل خانواده ی من است. واقعیت این است که مجموعه ای از عوامل دست به دست هم دادند تا از این تیم جدا شوم. حرفهای زیادی علیه پارس جنوبی زده شد ولی کسی قدمی برای تیم ما بر نداشت. من به تنهایی نمی توانستم با یک جریان مقابله کنم.

مربی سابق پارس در مورد کم کاری و قصور مدیران این تیم در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی گفت: واقعیت این است که در کشور ما هر کسی زورش بیشتر باشد، قانون در مقابلش خم می شود و من قبلا عرض کرده بودم که صداقت و قانون مداری در فوتبال ایران، در بوته ی آزمایش قرار گرفت و در این آزمون شکست خورد و بیشتر از این نیازی به توضیح دادن نیست.

افاضلی در مورد چگونگی استناد او به قصه ی شکست خوردن قانون مداری گفت: دلایل من، کم بودن تعداد کرونایی ها و اعضای لیست استقلال است و دلیل سوم نیز این است که کتبا به آنها اعلام شده بود باید به جم سفر کنند و در دیدار با پارس جنوبی حاضر شوند.

سرمربی سابق پارس درباره نقش سازمان لیگ در این پرونده گفت: خود سازمان لیگ به استقلال نامه زده است که این تیم به آمار 25 درصد کرونایی نرسیده است و باید در آن بازی شرکت کنند که این اتفاق رخ نداد و این دلایل کاملا واضح هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان