//
کدخبر: ۲۷۰۷۴۴ //

۶ بازیکن در لیست سیاه تابستانی منچستریونایتد

سرمربی منچستریونایتد به شش بازیکن فعلی خود برای فصل آینده نیازی ندارد.

۶ بازیکن در لیست سیاه تابستانی منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی منچستریونایتد به شش بازیکن فعلی خود برای فصل آینده نیازی ندارد.

منچستریونایتد که فصل جاری در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، از حالا برنامه ریزی ها برای فصل 21-2020 را شروع کرده است.

شیاطین سرخ فصل را خوب شروع نکردند و تا قبل از وقفه لیگ برتر به خاطر کرونا نیز شرایط مناسبی در جدول نداشتند ولی در از سرگیری کار، با درخشش برونو فرناندس خرید زمستانی خود و بازگشت پل پوگبا اوج گرفتند و حالا شانس بالایی برای رسیدن به هدف خود دارند.

به فاصله سه بازی تا پایان فصل، یونایتد یک امتیاز از لستر رده چهارمی کمتر دارد و این شانس را خواهد داشت که به رتبه چهارم و حتی سوم(بالاتر از چلسی) برسد. یونایتد سپس باید کارش را در یک هشتم نهایی لیگ اروپا دنبال کند.

طبق ادعای تلگراف، از حالا جدایی شش بازیکن این تیم قطعی است. فیل جونز، جسی لینگارد، مارکوس روخو، الکسیس سانچس، دیه گو دالوت و کریس اسمالینگ 6 بازیکنی هستند که اوله گنار سولسشر سرمربی باشگاه نسبت به آنها اعلام عدم نیاز کرده است.

سانچس در حال حاضر قرضی برای اینتر بازی می کند. اسمالینگ و روخو نیز قرضی در اختیار رم و استودیانتس قرار دارند ولی جونز و لینگارد و دالوت بازیکنانی هستند که فعلا در یونایتد حضور دارند ولی باید به دنبال یک تیم جدید برای خود باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان